וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברבוך: "אם עשו פרויקט זלינגר, שיעשו פרויקט אברבוך"

22.4.2012 / 18:30

האתלט הישראלי הטוב בכל הזמנים החליט לפעול עצמאית, מנסה להעלות קופץ מרוסיה, ומתכוון להעביר מתעמלות לקפיצה במוט

אלכס אברבוך, האתלט הישראלי הטוב ביותר בכל הזמנים, ייכנס מחר (שני) מסיבת עיתונאים בהדר יוסף, בה יתייחס לכל הניסיונות שלו להיכנס לניהול האתלטיקה באיגוד הישראלי ובמכבי תל אביב ולשאיפות שלו לעתיד בכל מה שקשור בקפיצה במוט.

כזכור, אחרי שאברבוך פרש מפעילות בקיץ 2009, הוא מונה על ידי אגודתו מכבי תל אביב לתפקיד מנהל מקצועי במחלקת האתלטיקה הקלה. לאחר מכן הוא מונה לתפקיד מנהל פרויקט הקפיצות של איגוד האתלטיקה, אך סיים את דרכו גם שם בחודש שעבר. לאברבוך היו הרבה שאיפות לשינויים באתלטיקה הישראלית, כולל פרויקט לטיפוח אתלטי קרב 10 בארץ, אבל בפועל הוא לא הצליח לממש אותן.

כעת אלכס אברבוך מתכוון לדבר על הסיבות בגינם סיים את תפקידיו הקודמים, ולבשר את החזון הגדול שלו, שהוא פרויקט לקפיצה במוט, במיוחד לנשים, תחת ניהולו ובעזרת השקעה כספית של ספונסרים. אברבוך רוצה להעתיק את המודל הרוסי של ילנה איסינבאייבה וסבטלנה פאופנובה ולהעביר בנות שלא לגמרי הצליחו בענף ההתעמלות מכשירים לקפיצה במוט. חוץ מזה, הוא כבר פתח במגעים להעלתו ארצה של קופץ רוסי מוכשר בן 16, שמחזיק בשיא אישי של 4.80 מטרים.

אברבוך אמר היום לוואלה! ספורט: "כמו שעשו את פרויקט זלינגר, הייתי רוצה שיעשו פרויקט אברבוך. אני מאמין שאם מתחילים עכשיו, אפשר יהיה להגיע לחמישה קופצי מוט במשחקים האולימפיים ב-2020 ול-1 עד 2 בריו 2016. עוד מעט יגיעו המשחקים האולימפיים בלונדון ואחריהם יגיע השקט, אני רוצה להמשיך ולעבוד בזמן השקט הזה".

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully