וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שמים פס על בובי

22.4.2012 / 10:12

היאנקיז חזרו מ-9:0 ל-9:15 אדיר בבוסטון וימיו של ולנטיין נראים ספורים. וושינגטון ניצחה מיאמי, הומראן 9 למאט קמפ

לצד ההישג המדהים בדמות המשחק המושלם של פיל האמבר משיקגו וויט סוקס, נערך הלילה (בין שבת לראשון) עוד ערב משחקים גדוש ומרתק בליגת הבייסבול. בבוסטון, נראה שימיו של בובי ולנטיין ממשיכים להתקרב לקיצם כמאמן הקבוצה. הרד סוקס הובילו 0:9 אחרי חמישה אינינגים מול הנמסיס הגדול היאנקיז, רק כדי לחטוף שבע ריצות באינינג השביעי ושבע נוספות בשמיני בדרך ל-9:15 משפיל במיוחד. אלפרדו אסבס חטף חמש ריצות בלי אף אאוט, שבר שמירה והפסיד, כשהוא מחרב סופית משחק לא רע של פליקס דוברונט, שהלך שישה עם שבע הכשות. פרדי גרסיה נמשה כבר אחרי אינינג ושני שליש, עם חמש ריצות חובה במאזנו. מי שהיו אחראיים למהפך הענק הם ניק סווישר ומארק טשיירה, שבאינינג השביעי חבטו לגראנד סלאם והומראן בן שלוש ריצות בהתאמה וכל אחד מהם הכניס בסך הכל לא פחות משישה רצים.

עוד ב-AL: ערב לא מוצלח בלשון המעטה עבר גם על ריק פורסלו, שבאינינג אחד של עבודה נתן למחטבי טקסס עשר חבטות ושמונה ריצות, בדרך לניצחון של הריינג'רס על דטרויט 4:10. מאט האריסון השיג את הניצחון, ג'וש המילטון ומייק נאפולי חבטו להומראן שישי העונה כל אחד, אבל הנקמה של הטייגרס הושגה במשחק השני של הדאבל הדר, כשג'סטין ורלאנדר הסתפק הפעם בשישה ושמונה, אבל דטרויט ניצחה 2:3. טורונטו הנחילה לקנזס סיטי הפסד בית שמיני ברציפות מתחילת העונה, 5:9 עם צמד הומראנים של קולבי ראסמוס. ג'יימס שילדס המשיך עם הפתיחה המצוינת שלו והשיג ניצחון שלישי העונה ב-1:4 של טמפה ביי על מינסוטה. האיינג'לס נעזרו באינינג חמישי של חמש ריצות ובמשחק שלם של ג'ראד וויבר וגברו 3:6 על בולטימור. קליבלנד ניצחה 1:5 באוקלנד.

ב-NL: וושינגטון לא עוצרת וניצחה 2:3 בעשרה את מיאמי, כדי לעלות למאזן 4:12 פנטסטי. איאן דזמונד עם חבטת הקרבה שהכניסה את ווילסון ראמוס לניצחון. הקאבס סופסוף ניצחו אחרי שישה הפסדים, 1:6 על סינסינטי. סן פרנסיסקו שמה שלוש ריצות על הלוח באינינג התשיעי, אבל טעות של התופס שלה באסטר פוזי בתחתית האינינג עלתה בהפסד 5:4 למטס. מאט קמפ ממשיך להשתולל וחבט להומראן תשיעי העונה ב-1:5 של הדודג'רס על יוסטון. קלייטון קרשאו היה אדיר כהרגלו עם שבעה ותשעה, בלי אף ריצת חובה.

עוד מגיש שנהנה הלילה הוא אי. ג'יי. בארנט, שסיפק בכורה מצוינת בפיטסבורג. המגיש, שלא מצא את מקומו בניו יורק, עשה שבעה עם שבעה בדרך ל-0:2 על האלופה סנט לואיס. ריאן ברון סופסוף מצא את המחבט והומראן שלו סייע למילווקי לנצח 4:9 את קולורדו. אטלנטה השיגה 2:3 באריזונה והברייבס, שהתחילו במאזן 4:0, כבר עלו ל-5:10. רוי האלאדיי סיפק את משחקו החלש ביותר העונה, מה שעזר לסן דייגו להפתיע את פילדלפיה, 1:5. הדוקטור נתן שבעה וחמישה, אבל הרשה שתי ריצות והבולפן שלו שלוש נוספות. קורי לובק היה מצוין עבור הפאדרס עם שמונה וחמישה, בלי אף ריצת חובה.

משחק מושלם לפיל האמבר מהוויט סוקס

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully