וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: פתיחה מבטיחה לאליפות העולם בשפילד

22.4.2012 / 8:41

ג'ון היגינס חזר מפיגור כדי לנצח את וואנבו הסיני 9:10 וסטיבן הנדרי השיג ברייק של 147 מספר 11 בקריירה נגד בינגהאם

אליפות העולם בסנוקר שהיא גם התחרות המסכמת של העונה בסבב המקצועני יצאה לדרך בשפילד שבאנגליה, ושניים מהגיבורים היותר גדולים של השנים האחרונות סיפקו פתיחה מעניינת במיוחד לתחרות.

סטיבן הנדרי בן ה-43, שזכה באליפות הזאת יותר פעמים מכל שחקן אחר בהיסטוריה (7) השיג כבר בסיבוב הראשון ברייק מקסימלי של 147 נקודות במשחקו נגד סטיוארט בינגהאם. הנדרי שיפר את מאזנו לשלושה ברייקים מקסימליים באליפויות העולם לאורך הקריירה, כשהוא גם היה אחראי על הברייק הקודם שהושג לפני שלוש שנים. חוץ מזה, זה היה ברייק ה-147 הרשמי ה-11 בקריירה של הנדרי, שעדיין לא ניצח את ההתמודדות בה הוא מוביל 1:8 (הטוב מ-19 משחקונים). על הברייק עצמו הוא אמר: "זה היה אחד הברייקים היותר טובים שלי, והיה נפלא לעשות את זה באליפות העולם".

ג'ון היגינס, מי שעדיין מחזיק בתואר אלוף העולם, היה קרוב להדחה בסיבוב הראשון אחרי שהפסיד בארבעה משחקונים ברצף ופיגר 8:6 מול ליאנג וואנבו הסיני, שחקן שאוהב לעשות צרות לגדולים ביותר. בסופו של דבר, הסקוטי בן ה-36 שמר על קור רוח במאני טיים והצליח להימנע ממה שקרה בשנה שעברה לניל רוברטסון, שהגיע בתור אלוף והודח בסיבוב הראשון. כעת היגינס צפוי לפגוש בסיבוב השני את סטיבן הנדרי לדרבי סקוטי, שהופך לפיקנטי אף יותר לאור העובדה שהשחקן האחרון שהצליח לשמור על תארו העולמי היה לא אחר מאשר הנדרי, שעשה זאת בשנות התשעים כשזכה באליפות חמש פעמים ברצף.

שאר המשחקים (תוצאות ביניים):

ניל רוברטסון (אוסטרליה) - קן דוהרטי (אירלנד) 2:7
קאו יופנג (סין) - מארק אלן (צפון אירלנד) 4:5
דייויד גילברט (אנגליה) - מרטין גולד (אנגליה) 3:6


ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully