וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד: "ירושלים תהווה הכנה טובה לאדריאטית"

22.4.2012 / 8:30

רגע לפני האדומים (20:00, ספורט5 ו-HD), שחקן מכבי תל אביב כבר מביט אל הפיינל פור: "נרגש לגבי השגת כל תואר"

המחזור האחרון במסגרת הבית העליון של ליגת העל ישלח הערב (ראשון, 20:00, ספורט 5 ו-ספורט5 HD) את מכבי תל אביב למלחה, שם תפגוש את הפועל ירושלים. האלופה הישראלית החליטה לרשום למשחק את קית' לנגפורד, דווין סמית', ריצ'רד הנדריקס ושון ג'יימס כשרק הבוקר יוחלט האם לשתף את קפטן הקבוצה, טל בורשטיין, הסובל מפציעה.

"מבחינתנו לא יקבע כלום, אבל תמיד אנו באים למשחקים במטרה לנצח", אמר קית' לנגפורד לקראת ההתמודדות. "האווירה במשחקים מול הפועל ירושלים היא תמיד חמה. המשחק הזה גם יעניק לנו הזדמנות להתכונן כפי שצריך לקראת הפיינל פור של האדריאטית. אני נרגש לגבי השגת כל תואר וכמובן לקראת האדריאטית, זהו הספורט".

לנגפורד התייחס לעזיבתו של דמונד מאלט בשבוע שעבר ואמר : "לדמונד ולי תמיד היו יחסים טובים, אני שמח שיש לו הזדמנות לחזור לקבוצה שהוא היה בה ואני מאחל לו בהצלחה".

בתוך כך, מכבי תל אביב צפויה להחתים בימים הקרובים את גיורגי שרמדיני, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מרבית התנאים בין הצדדים סוכמו: שרמדיני צפוי להצטרף לשנתיים, בהן ישתכר כ-650,000 דולר בעונה הראשונה ו-850,000 דולר בעונה השנייה ובין הצדדים אף הועברה טיוטות חוזה.

במקביל, המאמן דיוויד בלאט לוחץ על קברניטי הקבוצה להחתים את ריצ'רד הנדריקס על חוזה ארוך טווח, אולם לאחרון הצעות גבוהות מקבוצות בכירות בספרד וברוסיה, והצדדיים טרם הגיעו לסיכום. ליוגב אוחיון יש סעיף יציאה, ובשל כך מעוניינים ראשי מכבי להאריך את חוזהו, אולי גם במחיר שדרוג.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully