וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה לבנת תמנה ועדה שתדון בהחזרת השוטרים למגרשים

22.4.2012 / 7:41

גורמים הקשורים לוועדה אישרו: ניצב בדימוס דוד צור יעמוד בראשה, ימליץ בתוך 90 יום האם לשנות את החקיקה

שרת הספורט לימור לבנת תכריז בקרוב מאוד על מינויו של ניצב בדימוס דוד צור לתפקיד יו"ר וועדה שתקים בנוגע לאלימות במגרשים ולהחלטה בעניין החזרת שוטרי הכדורגל למגרשים, כך נודע לוואלה! ספורט. גורמים הקשורים לוועדה אישרו היום כי בתוך 90 יום אמור צור להמליץ האם להחזיר את כוחות השיטור לתוך מגרשים. לאחר הגשת ההמלצות, לבנת תפעל על מנת לתקן בחקיקה בחוק הספורט, הקובע כיום כי הסדרנים הם אלה שאחראים על הסדר במגרשים. ייתכן ולבנת תודיע על הקמת הוועדה, שתרקום עור וגידים כבר בימים הקרובים, במסגרת הפגישה הצפויה בינה לבין מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו. הפגישה תיערך היום בשעה 15:00.

כזכור, בעקבות אירועי המשחק בין הפועל רמת גן לבני לוד הודיעה השרה: "צפיתי בתגרה האלימה והברוטאלית בסיום המשחק בה השתתפו שחקנים ובעלי תפקידים בקבוצות. באווירה שנוצרה לא נותר שום ערך ספורטיבי למשחק. מגרשי הכדורגל הפכו לשדה קרב ומהווים היום סכנה ממשית לשלום הציבור. קורים בהם דברים חמורים שהולכים ומקצינים ממשחק למשחק. נחצו כאן קווים אדומים ובנסיבות האלה אני קוראת ליו"ר ההתאחדות להודיע על פסק זמן בכל הליגות כולל ליגות הילדים לצורך בדק בית מקיף. ביום ראשון אני נפגשת עם מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו לדיון מקיף על אירוע האלימות בספורט וכמובן שאדון עמו גם באירועי המשחק האחרון". כזכור, בדיון מתכוונת השרה לבנת לבקש מדנינו מסלול מהיר לענישת המתפרעים במגרשים, שמשמעו הליך מזורז יותר של חקירות, המלצות והגשת כתבי אישום, והליך שיפוט מהיר בבתי המשפט. לבנת מתכוונת לרתום לטובת הנושא גם את שר המשפטים, פרקליט המדינה ומנהל בתי המשפט. לא פחות לא פחות מעשרה מעורבים בפרשה בוינטר נחקרו באירוע, כאשר שלושה אנשי הפועל רמת גן נשארו במעצר בית ונקבע כי שניים מאנשי בני לוד יישארו במעצר בית למשך חמישה ימים אחרי שנחקרו תחת אזהרה.

גם בהתאחדות לכדורגל מקווים כי תיפתח חקירה מקיפה נגד המעורבים באירועים. היו"ר אבי לוזון יכנס מאוחר יותר (20:00) מסיבת עיתונאים בעניין האירועים האחרונים. מחרתיים (שני) תתקיים ישיבה דחופה של הנהלת ההתאחדות. היום צפוי השופט מאיר לוי להגיש דוח חמור בעקבות האירועים במשחק בוינטר. ההערכה היא כי רוב המעורבים יורחקו מהמגרשים והקבוצות יספגו עונשים כבדים, כולל הפחתת נקודות.

שיאים של אלימות בכדורגל הישראלי: סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully