וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מוק דראפט 2012

תומר ספירשטיין

24.4.2012 / 15:15

אנדרו לאק יילך ראשון? מה כל קבוצה צריכה? תומר ספירשטיין עושה סדר ומנחש את הדראפט הקרוב, שייצא לדרך ביום חמישי

הנה זה מגיע – דראפט 2012. האירוע הכי נצפה בשנה אחרי הסופרבול. מה תעשנה כל קבוצה? מי יילקח ראשון? מי יילקח במקום ה-199 ומי יהיה "מר אירלוונט"? אי אפשר באמת לדעת. אם היינו יכולים להיכנס לראש של כל מאמן ומנהל, רוב הסיכויים שהיינו עובדים בתור מדיום. בכל מקרה, הנה הניסיון שלי לחזות במי תבחר כל קבוצה. כן, אני יודע, ההימור הזה שווה אתם-יודעים-למה, אבל היי – ביקשו ממני, אז כתבתי. בכל זאת, לפני שתמצאו את עצמכם זורקים כוס על הטלוויזיה ב-26 באפריל בגלל איזו בחירה הזויה וטרייד בלתי מובן (ג'טס?), תראו קודם מה ההערכות הן. הנה זה מגיע – שמוק דראפט 2012.

1. אינדיאנפוליס קולטס - אנדרו לאק (קוורטרבק, סטנפורד)

טוב, מרגע לרגע נראה כי באמת שאין מתחרים של ממש על הבחירה הראשונה בדראפט ותפקיד היורש של פייטון מאנינג בקולטס, ואחרי שנתיים בהן סומן לאק כבחירה הראשונה - לא משנה לאיזה דראפט יצא - נותר רק לראות האם יצליח להיכנס לנעליים הענקיות של מאנינג. למרות שלקולטס יש חוסרים רבים "על כל הלוח", כלומר בהרבה תפקידים (ליינבקר ורסיברים, לדוגמא), אסור להם לוותר על הפנים האפשריות של המועדון בעשור הקרוב.

אופציה נוספת: לא באמת נראה שיש אופציה אחרת, אבל רק לשם העיקרון - רוברט גריפין השלישי (קוורטרבק, ביילור).

אנדרו לאק שחקן סטנפורד. paul sakuma, AP
אין ספק, אנדרו לאק יבחר ראשון על ידי אינדיאנפוליס/AP, paul sakuma

2. וושינגטון רדסקינס - רוברט גריפין השלישי (קוורטרבק, ביילור)

האמת היא שהרדסקינס ישמחו לקבל את מי שזה לא יהיה שהקולטס לא יקחו, בין אם זה גריפין או לאק, ויחפשו יורש אמיתי לתפקיד שלא הצליחו ממש למלא מאז ג'ו ת'ייזמן. הקבוצה של דניאל סניידר עדיין מחפשת פנים לפרנצ'ייז, ולאחר שכ-14 שחקנים שונים התייצבו בעמדת הקוורטרבק הפותח של הקבוצה מאז ימיו של ת'ייזמן, הם מקווים כי זוכה פרס ההייזמן הנוכחי יצליח להחזיר אותם למסלול המוביל לפלייאוף ולהצלחה. האם גריפין יצליח או לא זו כבר שאלה אחרת, אבל ההצלחה היחסית של קאם ניוטון בקרוליינה מורידה מהם קצת את הלחץ, מה גם שגריפין הוא קוורטרבק לא רע בכלל, בלשון המעטה.

אופציה נוספת: אם, כתוצאה של תאונה מחרידה, הקולטס יבחרו בגריפין, הרדסקינס יקחו את אנדרו לאק.

3. מינסוטה וייקינגס - מאט קליל (סנטר, דרום קליפורניה)

אין ספק שקליל הוא ה-OL הבכיר בדראפט הזה, ומינסוטה חייבת מישהו שיגן באופן ישיר על לוקח הסנאפים בקבוצה, כריסטיאן פונדר. אומרים שפוטבול מנוצח "IN THE TRENCHES", כלומר בקו ההתנגשות, ולמינסוטה אין מי שימלא את תפקיד "הבחור הענקי ההוא", וכאן נכנס קליל למשבצת, באופן די - ובכן, קליל. הוייקינגס עדיין מחפשים קונה לבחירה הזו ויקוו לעשות טרייד-דאון בשביל עוד כמה בחירות, אבל האמת היא שאין אף שחקן מכללות שבאמת שווה את הטרייד הזה אחרי לאק וגריפין.

אופציה נוספת: ג'סטין בלקמון (רסיבר, אוקלהומה סטייט). בלקמון נראה כיהלום של הדראפט, ורבים רואים בו כקלווין ג'ונסון הבא, כך שהוייקינגס אולי יתפתו לקחת אותו.

4. קליבלנד בראונס - טרנט ריצ'רדסון (רץ אחורי, אלבמה)

ריצ'רדסון הוא הרץ הבכיר של הדראפט הנוכחי, בו לא חסרים כמה שמות של רצים (להמייקל ג'יימס, לדוגמא), אבל ריצ'רדסון מסתמן בתור המוריס ג'ונס-דרו הבא, עם יכולת לשבור תאקלים ולרוץ קדימה במהירות. הבראונס חייבים עזרה בהתקפה (הם סיימו במקום העשירי בהגנה אשתקד, לעומת 29 בהתקפה), וכל עוד הם ממשיכים ללכת עם קולט מק'קוי, הם יהיו חייבים לספק לו משחק ריצה אפקטיבי שיעזור לו להתפתח. פייטון היליס עבר לקנזס סיטי, ולאחר שסיימו במקום ה-28 בריצה בשנה שעברה, הם ככל הנראה ילכו על ריצ'רדסון.

אופציה נוספת: במידה ומייק הולמגרן יחליט לוותר על קולט מק'קוי, הבראונס ילכו על ריאן טנהיל (קוורטרבק, טקסס איי.אנד.אם).

טרנט ריצ'רדסון שחקן אלבמה. dave martin, AP
הרץ הבכיר של הדראפט ינחת בקליבלנד? ריצ'רדסון/AP, dave martin

5. טמפה ביי באקנירס - מוריס קלייבורן (מגן פינה, לואיזיאנה סטייט)

טמפה חייבים עזרה בהגנה, ולאחר ששמו את אקיב טאליב ברשימת המועמדים לטרייד (הוא גם אמור לעמוד למשפט בקרוב בגין תקיפה), רונדה בארבר חזר לעונה שככל הנראה תהיה האחרונה בקריירה שלו, וההגנה חייבת שיפור משמעותי. גם אם סיימה במקום האחרון מול הריצה, קלייבורן הוא שחקן ההגנה הבכיר בדראפט והבאקס מוכרחים ללכת על מישהו שיוכל להיכנס למגרש כבר עכשיו ולתת לשאר השחקנים אפשרות להתמקד בריצה.

אופציה נוספת: ג'סטין בלקמון, טרנט ריצ'רדסון.

6. סט. לואיס ראמס - ג'סטין בלקמון (רסיבר, אוקלהומה סטייט)

מאוד מעניין יהיה לראות שילוב בין שני הכוכבים הגדולים שיצאו מאוקלהומה בשנים האחרונות, אם ישלבו בין סאם ברדפורד לבלקמון. לראמס אין רסיבר מטרה עיקרי שיכול לרוץ ראוטים כמו שצריך, מה שמסכן את הקריירה של ברדפורד. הראמס סיימו במקום ה-30 במסירה בשנה שעברה, כך שבמידה וברדפורד יצליח להישאר בריא (וזה סימן שאלה לא קטן), הם חייבים לתת לו אופציות למסירה. פה נכנס בלקמון לתמונה.
אופציה נוספת: כל מי שנרשם עד כה למעלה ונשאר פנוי.

7. ג'קסונוויל ג'אגוארס - מלווין אינגרם (קיצוני הגנתי, דרום קרוליינה)

לג'אגס יש את ג'רמי מינסי, אבל הם חייבים מישהו שישלים אותו בצד השני אל מול המסירה כדי שיוכלו לתת לבליין גבארט אפשרות להתמודד בבית מול מאט האסלבק, מאט שאוב ואנדרו לאק. בשביל זה הם חייבים שחקן שיוכל להפעיל לחץ על משחק המסירה של היריבה, וזה בדיוק מה שאינגרם יכול לתת להם, לצד עצירת משחק הריצה. אינגרם יכול לשחק גם כקיצוני הגנתי וגם כליינבקר חיצוני, מה שעושה אותו לשם מבוקש מאוד בחלק העליון של הדראפט.

אופציה נוספת: קווינטון קופלס (קיצוני הגנתי, צפון קרוליינה)

8. מיאמי דולפינס - ריאן טאנהיל (קוורטרבק, טקסס איי.אנד.אם)

המניות של טנהיל עלו המון בחודש האחרון, בעיקר בגלל העובדה שלשתי קבוצות בטופ-10 של הדראפט - מיאמי וקליבלנד - אין קוורטרבק שהן מרגישות שיכול לקחת אותן לשלב הבא. זה לא משנה שלאחת יש את קולט מק'קוי ולשנייה את מאט מור. שתיהן נסחפות בלהט של אנדרו לאק/רוברט גריפין ומצפות שגם טנהיל יהיה המשיח שלהן. במקרה של מיאמי זה יותר חמור, משום שמתאם ההתקפה החדש של הדולפינס, מייק שרמן, היה המאמן של טאנהיל במכללות, מה שאומר שהם "קצת" משוחדים לגביו.

אופציה נוספת: מייקל פלויד (רסיבר, נוטר דאם). במידה והדולפינס יחליטו להמשיך עם מאט מור בכל זאת, הם צריכים לתת לו אופציות התקפיות למסירה, ומייקל פלויד הוא עוד הבטחה גדולה לצד ג'סטין בלקמון, במיוחד עכשיו שברנדון מרשל כבר לא שם.

ריאן טאנהיל שחקן אי.אנד.אם. david j. phillip, AP
הייפ אדיר לפני הדראפט. טאנהיל/AP, david j. phillip

9. קרוליינה פנת'רס - פלטשר קוקס (תאקל הגנתי, מיסיסיפי סטייט)

לאחר שניתן לומר, לפחות לגבי העונה האחרונה, כי הניסוי עם קאם ניוטון צלח, כעת יתפנו הפנתרים לחפש את הג'וליוס פפרס הבא שלהם. קרוליינה ניצבת במקום ה-28 הלא מזהיר בהגנה, והפנתרים חייבים מישהו גדול מקדימה כדי לעצור את היריבות. המניות של קוקס עלו גם כן בחודש האחרון, עד שכיום סקאוטים רבים רואים בו בתור שחקן ההגנה היציב בותר בדראפט עם אפשרות גדולה להתפתח נכון.

אופציה נוספת: דונטרי פו (תאקל הגנתי, ממפיס). כמו קוקס, גם המניות של פו עלו פלאים, אם כי יותר בזכות הקומביין, אך בניגוד לקוקס, אצל פו נראה כי ההייפ קצת נעלם לאחרונה.

10. בפאלו בילס - ריילי ריף (תאקל התקפי, אייווה)

הבילס צריכים עוד משקל בקו ההתנגשות, וריף - שהיה מצויין באייווה - יכול לתת לפיצפטריק את השקט הדרוש לו בפוקט בכדי לנסות להראות למה היה שווה לתת לו חוזה חדש. ריף החל את קריירת הפוטבול שלו בתור טייט-אנד, אבל כשהעלה במשקל הפך לתאקל התקפי והחליף את בריאן בולגה לאחר שנבחר בידי גרין ביי. יש לו ידיים קצרות יחסית לתאקל שמאלי, אבל הוא מפצה על כך בעבודת רגליים - מה שמאוד חשוב עבור מי שאמור להגן על פיצפטריק. סיפור פיקנטי אודות המהירות שלו - בשנת 2008 משטרת אייווה רדפה אחריו במשך 20 דקות בשל השתכרות בפומבי.

אופציה נוספת: מייקל פלויד.

11. קנזס סיטי צ'יפס - לוק קיקלי (ליינבקר, בוסטון קולג')

קיקלי סיים את קריירת המכללות שלו בתור שיאן התאקלים ב-ACC, מה שגרם לכל הסקאוטים במדינה להסתכל לעברו. לצ'יפס אין בעיה לקחת שחקני הגנה בשלב מוקדם (אריק ברי, לדוגמא), וסקוט פיולי ישמח לקבל אותו בשביל לעזור לדרק ג'ונסון. קיקלי הוא הליינבקר הכי טוב בדראפט הזה, וככל הנראה הוא ילך לקנזס סיטי.

אופציה נוספת: דייויד דקסטרו (גארד, סטנפורד).

12. סיאטל סיהוקס - דייויד דקסטרו (גארד, סטנפורד)

האמת היא שהסיהוקס ישמחו לקבל כל אחד מהשמות שרשמתי עד כה, בהנחה שהקבוצות האחרות לא תיבחרנה בהם. כשהם יושבים במקום ה-12 בדראפט, הסיהוקס יכולים ללכת להרבה כיוונים, כך שאל תתפלאו אם אחת מהבחירות הקודמות תלכנה בסוף לסיאטל. פיט קרול ילך על השחקן הכי טוב על הלוח, וכרגע זהו דקסטרו, שמייצג את שחקן הקו ההתקפי השני הכי טוב על הלוח (אחרי קליל).

אופציה נוספת: כל אחד מהשמות שהוזכרו עד כה.

דייויד דקסטרו שחקן סטנפורד. paul sakuma, AP
יחבור לקבוצה של פיט קרול? דקסטרו/AP, paul sakuma

13. אריזונה קרדינלס - מייקל פלויד (רסיבר, נוטר דאם)

אריזונה תשמח לקבל את כל אחד ממי שעד כה נרשם אבל לא נבחר, אבל בהנחה שכולם כבר נלקחו, אריזונה תלך על השחקן הכי טוב על הלוח, וזהו פלויד, שלא קיבל הייפ כמו בלקמון, אבל יכול להיות נשק התקפי מזהיר עם קריירה מדהימה. פלויד לא רק מציג ידיים כמעט בטוחות לתפוס כל כדור שנזרק לעברו, אלא שהוא גם עוזר המון בתור חוסם למשחק הריצה והוכיח שפרימדונה הוא לא.

אופציה נוספת: דייויד דקסטרו (גארד, סטנפורד)

14. דאלאס קאובויס - מארק ברון (סייפטי, אלבמה)

הקאובויס צריכים בדחיפות לרענן את ההגנה האחורית המזעזעת שלהם בשביל לתת לרוב ריאן שחקנים שיוכל לעבוד איתם. אחרי שסיימו במקום ה-23 בשנה שעברה מול המסירה, הבוקרים יהיו חייבים לעשות משהו בסקנדרי בשביל לעזור לטוני רומו לנצח משחקים בבית עם איליי מאנינג ומייקל ויק ובחטיבה עם ארון רוג'רס, דרו בריס, מת'יו סטפורד ועוד. לקאובויס אין אף "עושה-משחק" בסקנדרי, מישהו שייתן את המהלכים הגדולים, וברון יוכל להיכנס מיד למשבצת הזאת, אפילו עד לכדי כך שדאלאס תעשה טרייד למעלה בשביל לקחת אותו.

אופציה נוספת: דונטרי פו (תאקל הגנתי, ממפיס). במקרה כזה ג'יי ראטליף יעבור לשחק בחוץ ויעזור ללחוץ על קוורטרבק היריבה.

15. פילדלפיה איגלס - קווינטון קופלס (תאקל הגנתי, צפון קרוליינה)

המניות של קופלס צנחו לאחר שעלו ספקולציות סביב מידת ההשקעה שלו בשנה האחרונה במכללות, מה שאומר שהוא מתאים לאיגלס כמו, ובכן, דשון ג'קסון. קופלס יכול לשחק גם כקיצוני הגנתי, מה שיאפשר לאנדי ריד הרבה אופציות להשתמש בו. ועדיין - מידת המחויבות שלו צריכה להיות דגל אדום. ומי אוהב דגלים אדומים? אנדי ריד, כמובן.

אופציה נוספת: דרה קירקפטריק (מגן פינה, אלבמה). אסנטה סמואל כנראה בדרך החוצה, והאיגלס חייבים עזרה בסקנדרי מול טוני רומו ואיליי מאנינג.

16. ניו יורק ג'טס - דונטרי פו (תאקל הגנתי, ממפיס)

אם פו יפול עד לאמצע הסיבוב הראשון, רקס ריאן יקפוץ עליו כמו על נקניקיה חמה (או קרה, לצורך העניין. לא בטוח שלרקסי יש סטנדרטים בנוגע לאוכל). ההגנה של הג'טס קצת גימגמה בשנה שעברה, ואם יש בלאגן בהתקפה (ע"ע טיבו, טים וסאנצ'ז, מארק), לפחות שההגנה תתפקד ולא רק דארל ריוויס.

אופציה נוספת: קורטני אפשו (ליינבקר, אלבמה) אם פו ילך מוקדם יותר, הג'טס ישמחו גם להסתפק באפשו.

17. סינסינטי בנגאלס - סטפון גילמור (מגן פינה, דרום קרוליינה)

הבנגאלס צריכים חיזוק בעמדת הקורנר, אחרי הפציעה של ליאון הול וחוסר העקביות של נייט קלמנס, וגילמור יכול לתת למייק זימר - אחד ממאמני ההגנה הלא מוערכים מספיק - קצת שקט בסקנדרי.

אופציה נוספת: דרה קירקפטריק (מגן פינה, אלבמה) או קורטני אפשו (ליינבקר, אלבמה).

סטפון גילמור שחקן דרום קרוליינה. john raoux, AP
יכול לחזק את סינסינטי בהגנה. גילמור/AP, john raoux

18. סן דייגו צ'ארג'רס - קורטני אפשו (ליינבקר, אלבמה)

אם ריילי ריף היה עדיין על הלוח, הצ'ארג'רס היו חוטפים אותו בשנייה בשביל לנסות להחליף את מרכוס מקניל ולעזור לפיליפ ריוורס, אבל יותר חשוב להם לקחת מישהו שיכול ללחוץ על קוורטרבק היריבה, משהו שהם היו חלשים מאוד בו בשנה שעברה, ואפשו מציג בדיוק את מה שהם צריכים.

אופציה נוספת: אנדרה בראנץ' (קיצוני הגנתי, קלמסון)

19. שיקגו ברס - קנדל רייט (רסיבר, ביילור)

ההערכות המוקדמות היו שהברס יקחו את מייקל פלויד, אבל הצמיחה שלו בלוחות הדראפט לא ישאירו אותו עד לברס. לאבי סמית' יכול ללכת גם על שחקן הגנה, כמו דרה קירקפטריק, במיוחד לעזרה בסקנדרי, אבל הפציעה החמורה של ג'וני נוקס בגב עלולה להשבית אותו ליותר זמן ממה שג'יי קאטלר מקווה, וברנדון מרשל לבד לא יוכל לעשות הרבה (ע"ע מיאמי דולפינס).

אופציה נוספת: דרה קירקפטריק (מגן פינה, אלבמה).

20. טנסי טייטאנס - דרה קירקפטריק (מגן פינה, אלבמה)

השם שלו עלה כבר יותר מדי פעמים בבחירות האחרונות, כך שאי אפשר להמשיך להתעלם מהבחור המוכשר הזה, שנראה היה ששמו הוזכר בכל מהלך במשחק האליפות האחרון במכללות. האמת היא שהטייטאנס ישמחו לקבל כל שם שהוזכר עד פה (האמת, זה כבר נהיה מציק. בואו פשוט נניח מעתה שכל קבוצה תשמח לקבל מי שלא נבחר עד כה), אבל בהנחה הריאלית יותר, קירקפטריק יעזור לסקנדרי שלהם המון.

אופציה נוספת: מייקל ברוקרס (קיצוני הגנתי, לואיזיאנה סטייט). הטייטאנס חייבים עזרה בלחץ על היריב, וברוקרס הוא הקיצוני הכי בכיר שנשאר על הלוח.

21. סינסינטי בנגאלס - מייקל ברוקרס (קיצוני הגנתי, לואיזיאנה סטייט)

הבחירה השנייה של הבנגאלס תלך גם היא לחיזוק ההגנה הנהדרת של זימר, ולחץ על ביג בן/ ג'ו פלאקו/ קולט מק'קוי יעזור להם לחזור לפלייאוף בזכות המשחק היציב של אנדי דלטון.

אופציה נוספת: דונטה הייטאוואר (ליינבקר, אלבמה). השחקן הכי טוב שנשאר על הלוח.

22. קליבלנד בראונס - קורדי גלן (גארד, ג'ורג'יה)

הבראונס חייבים לעזור לקולט מק'קוי (ובהנחה גם לטרנט ריצ'רדסון) עם חיזוק בקו הקדמי בשביל לפתוח חורים ולהגן על הקוורטרבק. גם מייק אדאמס מאוהיו סטייט הוא בחירה אפשרית, שלא לדבר על קנדל רייט אם יישאר על הלוח בתור עוד מטרה למק'קוי. הבראונס כבר נפגשו עם גלן, ולכן הוא האפשרות הסבירה יותר בבחירה הזו.

אופציה נוספת: ג'ונתן מרטין (תאקל התקפי, סטנפורד). מרטין הגן על אנדרו לאק בסטנפורד, ויש סיכוי טוב שמייק הולמגרן ילך עליו בשביל לעזור לקולט מק'קוי.

קורדי גלן שחקן ג'ורג'יה. michael conroy, AP
הבראונס יכולים לנצל את הבחירה השנייה שלהם כדי לקחת את הבחור הגדול הזה. גלן/AP, michael conroy

23. דטרויט ליונס - מייק אדאמס (תאקל התקפי, אוהיו סטייט)

הליונס היו שמחים לקבל את דרה קירקפטריק או כל מגן פינה אחר בשביל להצליח להתמודד ביעילות בבית עם ארון רוג'רס וג'יי קאטלר, אבל בהנחה ולא יישאר להם יותר מדי על הלוח, הם ילכו על חיזוק הקו הקדמי עם השחקן הטוב ביותר בקו ההתקפה שנשאר על הלוח.

אופציה נוספת: כל מגן פינה אחר.

24. פיטסבורג סטילרס - דונטה הייטאוואר (ליינבקר, אלבמה)

אחרי שהפלדות שיחררו את ג'יימס פריור והחליטו להצעיר את הקבוצה, הם יצטרכו חיזוק משמעותי במרכז ההגנה שלהם, במיוחד כשלשחקנים של דיק לבו יש נטייה להיות מורחקים ולקבל קנסות בעקבות כניסות חזקות מדי. הייטאוואר הוא הליינבקר הכי טוב על הלוח, וייכנס לרוטציה של לבו מאוד מהר.

אופציה נוספת: ג'ונתן מרטין (תאקל התקפי, סטנפורד). אחרי שהם ראו מה קורה לקבוצה כשביג בן נפצע, הם יהיו חייבים להתייחס לקו ההתקפה שלהם ברצינות.

25. דנבר ברונקוס - ג'רל וורת'י (תאקל הגנתי, מישיגן סטייט)

אחרי ששלחו את המשיח לג'טס והחתימו את פייטון מאנינג,
הברונקוס חייבים לחזק את הלחץ על הקוורטרבק של היריבה בשביל לתת למאנינג כמה שיותר זמן עם הכדור. אם מייקל ברוקרס יישאר על הלוח הם יחטפו אותו בשמחה, אבל רוב הסיכויים הם שוורת'י יהיה זה שיזכה להעביר לפייטון את הכדור.

אופציה נוספת: ניק פרי (קיצוני הגנתי, דרום קליפורניה).

26. יוסטון טקסנס - רובן רנדל (רסיבר, לואיזיאנה סטייט)

אחרי העונה המדהימה של הטקסנים, בסיומה עלו לפלייאוף ואף עברו שלב, יוסטון חייבת לתת למאט שאוב עוד אופציות למסירה מלבד אנדרה ג'ונסון, שהיה פצוע יותר מדי בשנה שעברה. זה אומר שהרסיבר הבכיר על הלוח הוא זה שילך אליהם, ובמקרה הזה מדובר ברנדל.

אופציה נוספת: סטפן היל (רסיבר, ג'ורג'יה טק).

רובן רנדל שחקן לואיזיאנה סטייט. gerald herbert, AP
יוסטון המועדת לפציעות תשמח לעוד תופס איכותי. רנדל/AP, gerald herbert

27. ניו אינגלנד פטריוטס - טרייד דאון. סתם, שיה מק'קללין (קיצוני הגנתי, בויזי סטייט)

הפאטס חייבים להתמקד בדראפט הזה ביצירת לחץ על הקוורטרבק של היריבה אם הם רוצים לחזור לסופרבול, ואחרי ששיחררו את מארק אנדרסון, כמו גם מצבו הבריאותי של אנדרה קרטר, הם חייבים ללכת על קיצונים הגנתיים.

אופציה נוספת: טרייד דאון. סתם, ניק פרי (קיצוני הגנתי, דרום קליפורניה).

28. גרין ביי פאקרס - ניק פרי (קיצוני הגנתי, דרום קליפורניה)

האורזים הציגו אשתקד את ההגנה הגרועה בליגה, בעיקר בשל היחלשותו של קליי מת'יוס, שהתחיל לקבל "יחס מועדף" מהיריבות. הפאקרס חייבים להחזיר לעצמם את הלחץ על הקוורטרבק, שהביא להם את הגביע לפני שנה וקצת.

אופציה נוספת: מק'קללין יכול להיות אופציה מעניינת אם הפאטס יקחו את ניק פרי, ככה שבמקרה של שני השחקנים הללו, זה נראה כמו משחק הכיסאות.

29. בולטימור רייבנס - פיטר קנץ (סנטר, ויסקונסין)

קודם כל, אל תתפלאו אם הרייבנס יעשו מהלך לטרייד למעלה בשביל לחטוף את הייטאוואר מהידיים של הסטילרס, אבל היות ואנו לא נכנסים לספקולציות האלה, נלך על הבחירה הטבעית כאן. סימן השאלה היחידי כאן הוא מצבו הבריאותי של קנץ, שהיה יותר מדי פצוע בשנתיים האחרונות שלו ועדיין לא התאמן בפני קבוצות בשל פציעה בקרסול.

אופציה נוספת: קווין זיטלר (גארד, ויסקונסין). הקו הקדמי של הגיריות היה נהדר השנה, כך שללכת על חברו לקו של קנץ ישיאר את העורבים באותו מגרש.

30. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס - קווין זיטלר (גארד, ויסקונסין)

הניינרס חיזקו את עצמם בתחילת הפגרה עם ההחתמות של מריו מאנינגהם וברנדון ג'ייקובס, כך שהם צריכים רק לעבוד על הקו הקדמי שלהם (ההגנה מתפקדת נהדר, כפי שראינו השנה, וכולם חוזרים גם השנה).

אופציה נוספת: ג'ונתן מרטין (תאקל התקפי, סטנפורד).

31. ניו אינגלנד פטריוטס - טרייד. באמת. האריסון סמית' (סייפטי, נוטר דאם)

אני באמת חושב שהפאטס יעשו פה טרייד למטה בשביל עוד בחירות (בכל זאת מדובר בהתמכרות החדשה של בליצ'ק), אבל הם צריכים גם עזרה בסקנדרי הרעוע שלהם. סמית' מייצג שילוב של כוח ושל חוכמה - משהו שלפאטס אין בעמדה הזו.

אופציה נוספת: דאג מרטין (רץ אחורי, בויזי סטייט). הפאטס איבדו גם את בנג'ארוויס גרין-אליס לסינסינטי, כך שהם צריכים גם מישהו שיוכל לרוץ. מרטין מקבל הרבה השוואות לריי רייס, וזה אומר שהמניות שלו מקפיצות אותו לאזור סוף הסיבוב הראשון-תחילת השני.

32. ניו יורק ג'איינטס - ג'ונתן מרטין (תאקל התקפי, סטנפורד)

האלופים איבדו את קרים מקנזי, והם חייבים להשיג מישהו שיוכל לעזור לשמור על איליי מאנינג, שראינו מה הוא יודע לעשות כשיש לו עוד שנייה לחשוב. במידה והג'איינטס יתחילו את העונה ללא הפציעות המרובות ששיבשו לטום קאפלין את התוכניות בתחילת העונה האחרונה, הם יהיו צריכים עוד גוף גדול מקדימה.

אופציה נוספת: דאג מרטין (רץ אחורי, בויזי סטייט). גם כאן יש אפשרות שנראה את מרטין צץ, במיוחד לאחר שהענקים איבדו את ברנדון ג'ייקובס בפגרה ויצטרכו מישהו שיחלוק נשיאות עם אחמד בראדשו.

ג'ונתן מרטין שחקן סטנפורד. paul sakuma, AP
גם האלופה תתחזק בשחקן מסטנפורד? מרטין/AP, paul sakuma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully