וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מאה שנות בדידות

21.4.2012 / 10:34

היאנקיז לא התחשבו בחגיגות המאה של פנוויי פארק, ועם חמישה הומרים ניצחו בבוסטון 2:6. ניצחון 10 אלפים לרדס

ב-20 באפריל 1912 נפתח איצטדיון פנוויי פארק בלב בוסטון, ושימש בית לדרמות רבות, לשברון לב וגם לזכיות בוורלד סירייס. מאה שנה בדיוק לאחר מכן נפגשו בוסטון רד סוקס וניו יורק יאנקיז, שתי היריבות הגדולות של עולם הספורט האמריקאי, באווירת וינטאג' שכללה גם תלבושות מהימים ההם.

הרד סוקס קיוו להשלים את יום החג עם ניצחון, אבל קליי בוכהולץ של פתיחת העונה לא נראה כמו פותח לגיטימי. היאנקיז חגגו עליו עם חמישה הומראנס בדרך לניצחון 2:6. אריק צ'אבז ירה לצמד הומרים, ניק סווישר, אלכס רודריגז וראסל מרטין הצטרפו אליו. א-רוד עבר את קן גריפי ג'וניור ברשימת ההומראנס של כל הזמנים, מאחר שזה היה מספר 631 שלו. שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לאיוואן נובה, שישה וחמישה לבוכהולץ, רק שבמקרה שלו החמישה לא היו סטרייקאאוטים.

עוד ב-AL: מינסוטה, המתאוששת מפתיחת עונה רעה, ניצחה את טמפה ביי 4:5. טורונטו עברה בקנזס סיטי את הרויאלס 3:4, כשקליבלנד גוברת על אוקלנד בתוצאה זהה, 3:4. לוס אנג'לס איינג'לס נעזרה בשלוש חבטות ושלוש הכנסות רצים של האווי קנדריק כדי לעצור רצף של שלושה הפסדים ב-3:6 על בולטימור. שיקגו וייט סוקס ניצחה בסיאטל 1:2, המשחק בין טקסס לדטרויט נדחה.

במשחק מוקדם ב-NL גברה סינסינטי בשיקגו על הקאבס המרוסקים 4:9. הניצחון הזה היה ה-10 אלפים בהיסטוריה של אחד המועדונים החלוציים של ליגת הבייסבול. סינסינטי הצטרפה בכך לקאבס, דודג'רס, ג'איינטס ברייבס והקרדינלס. שבעה אינינגים ושני סטרייקאאוטים להומר ביילי בניצחון.

רוס דטוויילר, הלהיט החדש של וושינגטון, רשם שישה אינינגים עם שבעה סטרייקאאוטים, הנשיונאלס השתיקו את קרלוס זמבראנו ומיאמי 0:2. זמבראנו סגר שבעה ושישה. מאט קמפ הלוהט חבט להומר שמיני העונה ב-1:3 של לוס אנג'לס דודג'רס ביוסטון. קול המלס הגיש שישה אינינגים סולידיים וזיכה את פילדלפיה בניצחון 1:4 בסן דייגו. סן פרנסיסקו שמטה יתרון באינינג התשיעי מול המטס, אבל סינגל של הקטור סאנצ'ז באינינג העשירי העניק לה ניצחון 3:4. גם מילווקי ניצחה 3:4, בדנבר את קולורדו, ופרדי פרימן, השחקן הכי חם בליגה אולי, רשם ערב מצוין נוסף של שלוש חבטות ושתי הכנסות רצים, אטלנטה גברה על אריזונה 1:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully