וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: תנו הזדמנות לחטארי

20.4.2012 / 20:30

הוא כיכב בקביליו יפו ועכשיו הוא קורע רשתות בעמישב פ"ת. וגם: הדברים של מאמן מכבי יבנה עושים לקבוצה שלו רק נזק

התוצאה: הפועל רמת ישראל – אליצור יהוד 6:11

ממש בקרוב תחגוג העיר יהוד 30 שנה לזכייה ההיסטורית בגביע המדינה. אלא שאם בודקים מה קרה בעיר מאז מבחינת הכדורגל, אין יותר מדי סיבות לאופטימיות. שתי קבוצות מייצגות אותה בליגה ג', ובזמן שהאחת, בני יהוד, מצליחה מדי שנה להשתלב בצמרת הגבוהה, אחותה אליצור משתרכת הרחק מאחור. היום יהוד חטפה מפלה בתוצאה לא ממש ברורה. כיצד קורה שקבוצה שמבקיעה שישה שערים לא יוצאת ולו עם נקודה. שיא האבסורד, אבל זה מה שקורה בליגה לא מקצוענית. המנצחת רמת ישראל זכאית למחמאות, למרות שהעונה שלה הסתיימה בעצם בכך שהיא לא הצליחה לתת פייט לעוצמה חולון. אולי בעונה הבאה.

המאכזב: יוסי זוזוט

קצת קשה לי לשמוע מאמנים שפותחים פה על השיפוט. אחרי שמכבי יבנה בעטה לעצמה בדלי והפסידה 2:1 להפועל מרמורק, מאמנה של יבנה יוסי זוזוט נשמע נסער בראיון ל'דאבל פס' בעקבות פנדל שלטענתו לא היה ונשרק לזכותה של מרמורק. "בא שופט שמחליט 'היום אני אהיה החלק העיקרי במשחק' והוא פשוט עשה מה שהוא רוצה", הוא סיפר. "מרוב שהחצי הראשון היה נראה לי מסריח, אמרתי למאמן השוערים שאם שחקן נופל ברחבה, הוא שורק להם פנדל. היה שקוף שמשהו מסריח פה". ואלה כמובן רק חלק מהציטוטים והדברים הקשים שנאמרו על ידו. לא פעם זכה זוטוט בבמה הזו למחמאות, אבל הדברים האלה מזכירים לצערי ציטוטים של מאמנים משנות ה-90 שרק נהגו להתבכיין על קיפוח והתמלאו בפרנויות. נכון שפרשת 'שופטים באדום' עדיין מהדהדת אצל חובבי הכדורגל, אבל גם אם יש טענות או טעויות, צריך להבין שזה חלק בלתי נפרד מהכדורגל.

הכוכב: מוחמד חטארי (עמישב פתח תקוה)

השם מוחמד חטארי הפציע אלינו בתקופה שהוא שיחק בבני יהודה עד לפני שלוש שנים. אחרי שהוא לא קיבל שם יותר מדי הזדמנויות, חטארי ניסה את מזלו גם במכבי הרצליה, מכבי כפר קרע, הפועל כפר שלם ומכבי קביליו יפו, כשבשנה שעברה סוף סוף היכולת שלו באה לידי ביטוי עם כמות נכבדת של 12 שערים. את העונה הנוכחית חטארי התחיל בהפועל ירושלים, אבל צנח עד לעמישב ושם הוא מבקיע כמעט בכל משחק. אחרי הצמד היום שסידר 2:3 דרמטי לעמישב על מכבי קרית מלאכי, הוא העלה את מניין שעריו ל-11, ומי יודע, אולי תהיה קבוצה תורנית בליגת העל בעונה הבאה, שתבחר להמר עליו ולקבל את אחד החלוצים הפוריים. זו שתזכה, יכולה רק להסתכל מה עשתה מכבי נתניה, שחטפה את אחמד סבע מבני לוד ונהנית עד היום מהשירותים שלו.

ההפתעה: הפועל מבשרת ציון מנצחת

הפועל מבשרת ציון כבר ירדה מעשית לליגה ג', אבל נדמה שהיא מנצלת את המחזורים האחרונים בליגה כדי להזכיר לחובבי הכדורגל עד כמה מדובר בקבוצה בעלת היסטוריה וחשיבות. ממעמקי המקום האחרון, מבשרת הצליחה להביס היום 0:3 את הפועל רהט מהצמרת, בזכות שער של מוטי מנחם ועוד צמד של כפיר פרץ. ברור לכולם שלניצחון הזה אין חשיבות בכלל, אבל לפחות קיבלנו פרידה ראויה מהקבוצה הירושלמית, שתנסה בעונה הבאה לחזור לליגה ב', בה היא נהגה לבלות בשנים האחרונות.

האירוע: עפולה מנצחת בדקה ה-90

כולנו אוהבים לראות דרמות ומתח במשחקי ספורט, ולמרות שהעונה בגלל שינוי מבני הליגות יש מעט מאוד מקום ליצור עניין, יש כמה משחקים שבכל זאת מספקים את זה. הפועל עפולה כבר סיימה את חלקה העונה. אחרי שהיא נאבקה בצמרת אבל בהמשך נכנעה לאסי גלבוע, היא פגשה היום את עירוני קרית אתא. בדקה ה-40 העפולאים הובילו משער של עידן דוד, אבל יוחאי כהן איזן שלוש דקות בפתיחת המחצית השנייה. עפולה המתינה עד הדקה ה-90 אז קובי שריקי הצליח להכריע את ההתמודדות ולסדר שלוש נקודות לעפולה. ההפסד הזה לא גורם מהומה לקרית אתא, שתישאר העונה בליגה, אבל לפחות משחק דרמטי נוסף קיבלנו.

המאמן: שוקי סידס (השקמה)

לא ברור אם השקמה תצליח לשרוד את העונה הזו בליגה א', אבל היא בהחלט ראויה לכל מחמאה אפשרית. הקבוצה הרמת גנית הביסה 0:4 את הפועל ערד, אבל לצערה הרב גם נתיבות ניצחה. שוקי סידס היה האיש שהאמין שאפשר לעשות את זה, וכשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה, בהחלט אפשר לסמוך עליו שהשקמה תעשה הכל כדי לשרוד. בינתיים הוא ראוי לכל מחמאה אפשרית.

לתגובות: Orenko999@walla.com

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

תורה של בית”ר כפר סבא להוביל בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully