וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בני סכנין: שירזי הזהיר מראדי

תמוז יקבל דקות ראשונות מאז פציעתו, טועמה, אורמוש ואיגייבור יפתחו (ש', 15:00, ספ' 1). דורה: "עוד לא עשינו כלום העונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* שישה משחקים ללא ניצחון בבלומפילד רשמה הפועל תל אביב, רצף שלא זכור כבר הרבה שנים לאוהדים האדומים וכולל הפסד בדרבי.

* הניצחון האחרון של סכנין על הפועל תל אביב בליגה היה לפני כשלוש וחצי שנים בנובמבר 2008.

* סכנין לא ניצחה בחוץ מאז המחזור 24, בו גברה על בית"ר ירושלים 0:3.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה היום אימון מסכם נוסף למשחק מול בני סכנין שנדחה בשבוע שעבר. החדשות הטובות עבור האדומים הן שהפצועים אלרואי כהן ויגאל אנטבי כשירים לעומת השבוע שעבר ויעמדו לרשותו של ניצן שירזי, שערך אסיפה קצרה בה הראה וידאו של היריבה ושם דגש בעיקר על הסכנה ממהראן ראדי.

המאמן עצמו עדיין מתלבט באיזה הרכב לעלות כאשר תרגל לסירוגין היום את מחמוד עבאס ומהראן לאלה, אך נראה כי שני שינויים מהמשחק מול בני יהודה אמורים להתבצע כשסלים טועמה יתפוס את מקומו של רועי גורדנה המוצהב מתחת לחלוץ עומר דמארי, נוסא איגייבור יתופקד כקשר האחורי לצידו של שי אבוטבול, ומירקו אורמוש ישוב לכנף הימנית לאחר שריצה עונש ההרחקה ממשחק אחד. יגאל אנטבי צפוי לקבל עדיפות על פני גל שיש.

בקבוצה עדיין מנסים לעכל את הבשורה על כך שאלי טביב ימכור את הקבוצה, ושחקני הקבוצה נמצאים בלחץ רב בשל חוסר הוודאות שיש מסביב לעתיד המועדון. האוהדים האדומים לא ממתינים להתפתחויות בנושא, וגם היום הגיעו עשרות מהם לחנויות של דנה אשכנזי בכדי לגרום לטביב לעזוב את הקבוצה כמה שיותר מהר ובעקבות הסרטון שעולה אתמול בו רואים את אשתו של הבעלים אומרת שהיא תדאג לפרק את הקבוצה.

בני סכנין:

אחרי ששב מסרביה שם ראה את הבלם הצעיר דושאן ברקוביץ, שלומי דורה העביר היום המאמן את האימון המסכם שלו לקראת המשחק מחר. בסכנין יודעים שהפסד יפגע קשות בחלום השגת הכרטיס לאירופה ולכן לאורך כל השבוע דיברו על חשיבות המשחק. הבלם פיטר אמבמבה שאמור לעזוב בקיץ את הקבוצה, ישוב להרכב במקמו של חאלד חלאיילה שייעדר כיון שספג העונה כבר 15 כרטיסים. את מקומו יתפוס עלא אבו סאלח שיוסט ממרכז ההגנה. דורה לא מתכנן שינויים נוספים ולקראת המשחק אמר לשחקניו: "אם אנחנו רוצים להמשיך ולהילחם על הכרטיס לאירופה אסור לנו להפסיד את המשחק. עדיין לא עשינו כלום העונה".

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: סלים טועמה

אחרי שנעדר ארבעה משחקים, שב בשבוע שעבר הקשר הוותיק של הפועל והציל את הקבוצה מהפסד בדרבי הקטן מול בני יהודה. למרות הנטייה בעונה שעברה להספיד כבר את הקשר, טועמה הוכיח העונה עד כמה הוא חשוב במערך של האדומים. מחר יתופקד מתחת לחלוץ, תפקיד חדש עבורו ויהיה מעניין לראות האם עדיין יש לו את הכוח בגיל 33 להמציא את עצמו מחדש ולסחוב את האדומים לניצחון.

בני סכנין: פיטר אמבמבה

בפעם הקודמת שסכנין הגיע לבלומפילד, היא יצאה חמישה שערי חובה ולא מעט ביקורת על תפקוד ההגנה. מחר שוב תבחן ההגנה שלשלומי דורה ואם סכנין רוצה לחזור עם נקודות צפונה, אמבמבה צריך להיות ביכולת הרבה יותר גבוהה ממה שהציג העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי (גל שיש), שי אבוטבול, נוסא איגייבור, מירקו אורמוש, אלרואי כהן, סלים טועמה, עומר דמארי.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, פיטר אמבמבה, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, עלא אבו סאלח, חאמד גנאים, אחמד קאסום, מהראן ראדי, קוסטדין אזורוב.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully