וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארקדי גאידמק ימשיך לתמוך בקבוצה

20.4.2012 / 14:06

הבעלים נפגש עם קורנפיין, בחודש הבא יודיע כמה כסף ישקיע. אף שחקן לא ישוחרר לקבוצה אחרת בארץ. אלי כהן אופטימי

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נפגש היום (שישי) בצהריים עם הבעלים ארקדי גאידמק, כשבפגישה הודיע הבעלים כי ימשיך לתמוך במועדון גם העונה הבאה. השניים דיברו על עונת 2012/13, כשגאידמק אמור לאפשר לבית"ר ירושלים להעמיד תקציב ראוי ולהתחיל כבר בקרוב לעונה הבאה. בחודש הבא אמור הבעלים להודיע כמה כסף ישקיע, כשכבר עתה ברור כי הכוונה של הקבוצה היא לא לשחרר אף שחקן לקבוצה אחרת בליגת העל.

עוד קודם לכן התראיין המאמן אלי כהן לרדיו ירושלים ודיבר בין היתר על עתידו במועדון: "קורנפיין צריך להיפגש עם גאיידמק ובהתאם לזה נראה לאן מתקדמים הדברים. אין מקום יותר להצטמק ולמכור שחקנים, סחטו את הלימון עד הסוף. יש שחקנים מוכשרים עם רמת כישרון בלתי רגיל שצריך לחבר אותו עם שלושה זרים טובים ותהיה קבוצה שתצעד לצמרת של הכדורגל הישראלי אבל אי אפשר לדעת מה יהיה. יש לי קו אדום שאני אציב לעצמי ולמי שימשיך בקבוצה. יש דברים שהמועדון של בית"ר לא מקבל. אפשר לבנות קבוצה אטרקטיבית אבל אם נצטרך לסחוט את הלימון יותר אני אומר תודה רבה. יש מצב שהקבוצה צריכה להכין מחנה אימונים, אם אין מחנה אימונים אין לי מה לחפש כאן, בלי זה אני מעדיף לשבת בבית, אין לי מה להיכנס לזה בכלל. עשיתי, נהניתי, אבל לא אישאר בכל מחיר".

לשאלה מה היה קורה אם היה מגיע במועד מוקדם יותר לקבוצה אמר כהן: "אפשר רק להגדיר ברמת ההערכה. גם באליפויות עשינו חמישה ניצחונות ברציפות ולא שש כמו עכשיו. אף אחד לא חלם על תסריט כזה. הייתי כל כך נבוך אחרי המשחק הראשון נגד מכבי תל אביב. הייתה לנו בעיה כל כך קשה בהתקפה והלכתי לשבור את הראש. באותם ימים בקושי עצמתי עין. חברי היקר גידי דמתי אמר לי "איך תישאר בליגה, הקבוצה לא מגיעה לשער". היינו מגיעים ל-2 הכנסות לרחבה למשחק, היום אנחנו מגיעים ל-30. בעונת האליפות זה היה הממוצע שלנו".

כשנשאל איך הוא מסביר את זה אמר: "זה קודם כל השחקנים. אני יכול להדריך אבל אני לא יכול ליצור כישרון. הסדר, המשמעת והתדמית של השחקנים שהחלו להיות מודעים לעצמם. לדן איינבינדר אמרתי מההתחלה שאם הוא לא ישחק כמו שאני רוצה, הוא לא יהיה על המגרש. אמרתי לו 'אל תתפזר, תעמוד במקום שאני מבקש ממך'. כל אחד רץ לאן שהוא רוצה ועשה עם הכדור מה שהוא רוצה, ואת זה עצרנו".

לבסוף, על השיפור של ערן לוי תחתיו אמר המאמן: "יש לי המון שיחות איתו. הוא נכנס לכושר טוב ומקבל דקות, הוא יכול למקסם את עצמו ב-30% יותר. הוא שחקן עם רמת טכניקה גבוהה. אם הוא ימשיך להתקדם אני אמליץ אפילו שהוא יישאר בקבוצה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully