וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל חיפה: מי תבטיח עוד עונה בליגת העל?

בעכו יודעים שניצחון ישאיר אותם סופית. גם האורחת תירגע עם 3 נק' (ש', 17:00). שצ'פוביץ' ישוב לסגל, כיוואן בהרכב חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים שלה מול הפועל חיפה, כאשר לחיפה יש ניצחון בודד ב-11 המפגשים האחרונים ביניהן.

* סטפן שצ'פוביץ' המושעה הבקיע שער ליגה אחד בשבעת המשחקים האחרונים שבהם שיחק.

* אחרי הפועל ראשון לציון, הפועל חיפה היא קבוצת החוץ הגרועה ביותר העונה. האדומים השיגו שלושה ניצחונות בלבד ב-16 משחקים והבקיעו רק 11 שערים (רק בית"ר ירושלים כבשה פחות ממנה).

* הפועל חיפה הבקיעה לפחות שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים שלה, ובעשרה מבין 11 המשחקים האחרונים.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בעכו טרודים מאוד בשבועות האחרונים בשאלת המאמן שיחליף את אלי כהן בתום העונה. אחרי שאורי מלמיליאן סירב לאמן את הקבוצה והודיע זאת ליושב ראש ציון וייצמן, נותרה עכו עם שני מועמדים בולטים: משה סיני וגיאורגי דרסיליה. בקבוצה ישמחו מאוד לראות את סיני מקבל על עצמו את התפקיד, אבל מבינים שראשית הוא צריך להשלים את מחויבויותיו במכבי פתח תקוה.

בינתיים רוצים בקבוצה לנצל את המשחק מול חיפה כדי להבטיח סופית את הישארותם בליגה. אלי כהן ביצע מספר תרגולים באימונים השבוע, כאשר החלוץ ששב מהשעיה סטפן שצ'פוביץ' ישוב לסגל, אבל יפתח על הספסל. בהיעדרו כהן יעלה עם ניקולאס פלצ'וק לבדו בהתקפה. אלירן דנין ומשה מישאלוב שהחמיצו את משחק הליגה מול בית"ר ירושלים בגלל כרטיסים צהובים ישובו לסגל. כהן שוחח עם שחקניו באסיפה, ואמר להם: "אתם צריכים להתרכז במשחק כי עוד לא נשארנו. אנחנו צריכים עוד כמה נקודות ולכן חשוב שנעבוד קשה. אני אוהב את הרצינות שגיליתם השבוע".

הפועל חיפה:

ההחלטה להוריד נקודות למכבי פתח תקוה בסופו של דבר, הורידה את מפלס הלחץ בקרית חיים. בהפועל חיפה יודעים כי ניצחון מחר ועונה נוספת בליגת העל כמעט מובטחת. בכל אופן, חיפה ממש לא מקלה ראש לקראת המשחק מול עכו, אליו תגיע עם לא פחות מארבעה חסרונות משמעותיים. עלי חטיב, סטפן דנקוביץ וגל אראל ייעדרו, זכר לאותם אירועים במושבה ואילו יוסי דורה המוצהב, לא יוכל ליטול חלק אף הוא. הישאם כיוואן יתפוס את מקומו של דורה בקישור, כשדרגאן צ'ראן יוסט לקישור האחורי לצידו של רן אבוקרט. מלבד שינוי זה, המאמן טל בנין לא מתכנן שינויים נוספים ושוב ביקש השבוע מחניכיו לשכוח את המתחולל בבית הדין ולהתרכז בכדורגל ובשמירה על המקום בליגה.

אם חיפה תנצח מחר, הבעלים יואב כץ שנמצא בארץ ככל הנראה יחתים את בנין על חוזה לעונה הבאה וההכנות אליה יפתחו. עד עכשיו, למרות מחשבה בעניין, אצל האדומים מהכרמל לא ממש החלו לעבוד על העונה הבאה מכיוון שמקומם בליגת העל לא היה בטוח וכץ רצה להתמקד רק בעונה הזו.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: ניקולאס פלצ'וק

לא מעט תהיות יש סביב עתידו של ניקולאס פלצ'וק העונה בהפועל עכו. החלוץ המצטיין פתח את העונה בצורה טובה, נחלש בהמשך, אבל השם שלו מסתובב אצל לא מעט קבוצות בליגת העל, שמעוניינות לצרף אותו בעונה הבאה. פלצ'וק כבר הוכיח את עצמו, וכעת יש לו הזדמנות טובה לסייע לעכו להבטיח סופית את מקומה בליגת העל.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה

אם יש מישהו ששמר על יציבות לאורך כל העונה, זה ללא ספק השוער הוותיק של הקבוצה. מחר האדומים יגיעו עם קישור אחורי דל מהרגיל ולכן עירנתו של קאלה תבחן לא מעט לאורך המשחק. עוד משחק מצוין של השוער ואולי חיפה תחל כבר את התכניות לעונה הבאה בליגת העל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, אלירן דנין, שגיב כהן, גיא דיין, סינטאיהו סלליך, יובל שבתאי, ניקולס פלצ'וק.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, רן אבוקרט, דרגאן צ'ראן, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully