וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גרנדרסון סלאם

20.4.2012 / 10:48

האאוטפילדר של היאנקיז רשם משחק גדול של שלושה הומראנס ב-6:7 על מינסוטה. הופעה גדולה לוורלי בניצחון פילדלפיה

קרטיס גרנדרסון, האאוטפילדר של ניו יורק יאנקיז, חווה בשנה שעברה עונת פריצה שרבים סימנו כתופעה חד פעמית. אלא שגרנדרסון ממש לא מרגיש כך, והלילה (בין חמישי לשישי) אותת לספקנים עם משחק ענק של שלושה הומראנס, שעזרו ליאנקיז לנצח את מינסוטה 6:7. הוא הכניס ארבעה רצים בהומרים האלה, כשמארק טשיירה עוזר לו עם הומר בכורה העונה, פיל יוז זוכה בניצחון ומריאנו ריברה בשמירה.

עוד ב-AL: ג'רמי הליקסון זכה בניצחון שני העונה ב-4:9 של טמפה ביי על טורונטו, במשחק בו כמעט רשם אוואן לונגוריה סייקל - הוא סיים עם הומראן, דאבל וסינגל. אוקלנד עברה בלוס אנג'לס את האיינג'לס המדשדשים 2:4, משחק סביר של שלוש חבטות לאלברט פוחולס. טקסס המצוינת המשיכה ברצף ניצחונות החוץ, הפעם 3:10 בדטרויט, שישה אינינגים ושליש ליו דרוויש. בולטימור גברה בשיקגו על הווייט סוקס 3:5 וג'וש טומלין הגיש שמונה אינינגים מצוינים עם שבעה סטרייקאאוטים בדרך ל-1:2 של קליבלנד בסיאטל.

ב-NL, מאט קמפ המשיך בפתיחת העונה ההיסטרית שלו, כשחבט להומר שביעי ב-3:4 של הדודג'רס על מילווקי. שישה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים לארון הראנג. פילדלפיה עברה את סן דייגו 0:2 בסיוע שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים של ואנס וורלי ושמירה של ג'ונתן פפלבון. מיאמי המתאוששת חלפה על פני שיקגו קאבס עם ניצחון 3:5, יוסטון נמנעה מסוויפ בוושינגטון עם 4:11, סינסינטי ניצחה בסנט לואיס 3:6 ופרדי פרימן מאטלנטה להט עם שני הומרים ב-2:10 על אריזונה. שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים למייק מיינור במשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully