וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולטס לאנדרו לאק: אתה מגיע אלינו

20.4.2012 / 0:00

שבוע לפני הדראפט, אינדיאנפוליס הודיעה לקוורטרבק כי הוא ייבחר במקום הראשון. מקנאב: "אני צריך להיות בהיכל התהילה"

זה לא מפתיע אף אחד, אבל שבוע לפני דראפט ה-NFL של 2012, הודיעו ראשי אינדיאנפוליס קולטס לאנדרו לאק, הקוורטרבק של סטנפורד, שיקחו אותו בבחירה הראשונה. כך, על פי דיווחים בליגה. וושינגטון תבחר ברוברט גריפין השלישי, ומינסוטה, שבוחרת שלישית, היא תעלומה כרגע.

לאק סומן כמיועד לקולטס עוד בפתיחת העונה שחלפה. כשפייטון מאנינג עבר לדנבר, לא היה לאיש ספק שהוא יגיע לאינדי. כבחירה הראשונה בדראפט, אינדיאנפוליס יכולה, כמובן, להרשות לעצמה לגלות את הקלפים וזה מה שעשתה.

דונובן מקנאב כבר מכשיר את דרכו לבחירה להיכל התהילה. הישגיו של מקנאב, שהצעיד את פילדלפיה לארבעה גמרי NFC רצופים בתחילת שנות ה-2000, לא בהכרח מצדיקים כניסה לקנטון, אבל הוא בטוח שכן וכשנשאל האם הוא ראוי, ענה "בהחלט". לאחר מכן הסביר: "אף פעם לא שיחקתי כדי להיכנס להיכל, שיחקתי כדי לנצח. כשיצאתי למגרש הרגשתי שאני השחקן הכי טוב בשדה".

מאט לייט פורש. שחקן קו ההתקפה של ניו אינגלנד, ששמר על טום בריידי במשך 11 שנים, יפנה את מקומו באופן סופי לנייט סולדר, שיתמקם כתאקל השמאלי של הפטריוטס. לייט, 34, נבחר בסיבוב השני בדראפט 2001 (בסיבוב הראשון נלקח התאקל ההגנתי המצוין ריצ'רד סימור), ועזר לשדרג את קו ההתקפה של הפאטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully