וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: וושינגטון ראשונה ב-NL, עוד הפסד לבוסטון

19.4.2012 / 9:34

הנאשיונלס המפתיעים גברו 2:3 על יוסטון, הרד סוקס טוטאו מול טקסס. קליף לי הגיש עשרה אינינגים והפסיד לסן פרנסיסקו

נכון, זו רק תחילת העונה, אבל בוושינגטון, לפחות בינתיים, לא מוכנים להרפות. הלילה (בין רביעי לחמישי) הנאשיונלס גברו 2:3 על יוסטון בזכות שתי ריצות בתחתית האינינג השמיני וכבשו את המקום הראשון ב-NL כולו. ריאן מת'יוס השיג ניצחון שני העונה, הנרי רודריגז עם שמירה שלישית.

עוד ב-NL: מי שצמודה חזק לוושינגטון בחטיבה היא סנט לואיס, שהחטיפה 1:11 לסינסינטי יריבתה הגדולה. קרלוס בלטראן סיפק הומראן חמישי העונה והוא ממשיך להשכיח מהאוהדים את אלברט פוחולס, טיילר גרין ניפק הומראן גם הוא וחיימה גרסיה סגר שבעה אינינגים סולידיים על הגבעה. הדודג'רס לעומת זאת, קצת מתחילים להתקרר וספגו הפסד שני ברציפות, 2:3 במילווקי בעשרה אינינגים, מחבטת הקרבה של ריאן ברון שהכניסה את נייג'ל מורגן. דן אוגלה מאטלנטה היה עד הלילה 0 מ-24 מול המגיש של המטס אר. אי. דיקי, אבל הפעם הוא חבט עליו פעמיים, אחת מהן להומראן של שתי ריצות והברייבס פירקו את המטס 6:14. פיטסבורג ניצחה 1:2 את אריזונה, שגם תצטרך להסתדר בקרוב ללא השחקן החם שלה העונה כריס יאנג, שנכנס לרשימת הפצועים. מארק בהרלי שרף את הקאבס, הנלי רמירז סיפק הומראן רביעי העונה ומיאמי הגיעה למאזן חצוי עם 1:9 קל. קולורדו גברה 4:8 על סן דייגו ו"המשחק" של הלילה היה במפרץ, שם מאט קיין מסן דייגו הלך משחק מלא, קליף לי מפילדלפיה התעלה עליו ורשם עשרה (!) אינינגים ב-102 הגשות בלבד. שניהם לא הרשו ריצה, אבל הבולפן הכריע ומלקי קבררה הכניס את ריצת הניצחון, 0:1 לג'איינטס ב-11 אינינגים.

ב-AL: טקסס ממשיכה להוליך את החטיבה עם עוד ניצחון על בוסטון העלובה, 3:6. דרק הולנד המנצח וג'וש בקט המפסיד תרמו שבעה ושבעה כל אחד, אבל מייק נאפולי היה האיש של טקסס עם ארבע הכנסות רצים. גם היאנקיז הפסידו, 5:6 בבית למינסוטה, כשג'סטין מורנו מספק שני הומראנים ביאנקי סטדיום הידידותי לחובטים. הומראן רביעי העונה לדרק ג'יטר, שנמצא בכושר אדיר. לוק סקוט המשיך לספק כיסויים לשטויות שהוא אומר וגראנד סלאם שלו סלל את הדרך ל-2:12 של טמפה ביי על טורונטו. בולטימור ממשיכה להוליך במפתיע את בית המזרח, למרות שחטפה 1:8 מהוויט סוקס ואדם דאן, שהכניס שלושה וסחט שלוש הולכות. דטרויט החזקה השיגה 3:4 לא קל על קנזס סיטי, שמצידה הפסידה את כל ששת משחקי הבית שלה העונה. אוקלנד המשיכה את העונה הרעה עד כה של האיינג'לס עם 0:6, כשברטולו קולון ממשיך לחגוג מצידו וסוגר שמונה בלי אף ריצת חובה. בסייפקו פילד, לעיני כמות הקהל הקטנה בתולדות האצטדיון (11,343), ניצחה סיאטל 1:4 את קליבלנד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully