וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אלי כהן ושצ'פוביץ' התעמתו באימון

18.4.2012 / 14:53

הסרבי לא אהב את החלטת המאמן שהורה לו לנוח, ובירידה אל חדר ההלבשה הוא החל להשתולל ויעמוד לוועדת משמעת

אין רגע של שקט בהפועל עכו: על רקע מאמצי ההנהלה לחפש מאמן שיחליף את אלי כהן בתפקיד, אירע עימות היום (רביעי) באימון הקבוצה בין כהן לבין החלוץ המצטיין סטפן שצ'פוביץ'. במהלך האימון כהן הביע חוסר שביעות רצון מתפקודם של לא מעט שחקנים, והחליט על שינויים מסוימים בתרגול. במסגרת השינויים, החלוץ הסרבי נשלח להתאמן עם ההרכב המשני, לא אהב את ההחלטה, ובינו לבין המאמן נוצר עימות.

על פי עדויות של מספר שחקנים, שצ'פוביץ' החל להשתולל ולצעוק אחרי שנתבקש לרדת לחדר ההלבשה. בין השאר הוא שבר זכוכית במקלחת שבחדר ההלבשה, כשרק בהתערבות מספר שחקנים נמנע עימות פיזי בין השחקן למאמן. אלי כהן אישר את פרטי התקרית, והסביר: "לא הייתי מרוצה מתפקודו של סטפן ולכן הורדתי אותו לנוח. הוא התחיל להשתולל וכנראה שהוא ייקנס על ההתנהגות שלו". בעקבות התנהגותו של החלוץ, הוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית כששיתופו מול הפועל חיפה במחזור הקרוב מוטל בספק.

חשוב להדגיש שזו לא הפעם הראשונה שהסרבי מסולק מהאימון, ובמהלך העונה נוצרו מספר עימותים בינו לבין כהן. בלי קשר לאירוע, שצ'פוביץ' לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה, כשחוזהו יסתיים בקיץ וסוכניו מנסים להעבירו לקבוצה אחרת בארץ או באירופה. החלוץ עצמו סירב להגיב לאירוע.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully