וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון עשויה להעביר את הביתיות מול בית"ר ירושלים

18.4.2012 / 13:50

במשטרה דורשים כ-200 שוטרים, ובקבוצה חוששים שעלויות השיטור והמאבטחים יגיעו לכמעט פי שניים מההכנסה הצפויה

בעירוני ניר רמת השרון מתכוננים למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב, אך בקבוצה עדיין לא יודעים היכן יתקיים המשחק. ברמת השרון רוצים מאוד לארח באיצטדיון הביתי גרונדמן, אך על אף 2,500 הכרטיסים שהוקצו עבור אוהדי בית"ר ירושלים, במשטרה חוששים מכמות גדולה יותר של אוהדים שתגיע לאיצטדיון ומאירועים חריגים ולכן דורשים כוח שיטור רב בסדר גודל של כ-200 שוטרים.

ברמת השרון לא מקבלים את עמדת המשטרה, ואומרים: "בשבת יש קלאסיקו ויהיו אלפים בחוץ שירצו לראות את המשחק, ינסו להשיג כרטיס ולא יצליחו, אבל יש שם חוק וכולם מכבדים אותו. יש לנו את הזכות לשחק בבית, אנחנו מקצים את רוב הכרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים וצריך לזכור גם ששתי הקבוצות נשארו בליגה והקהל לא מגיע עצבני ולא צפוי למלא את האיצטדיון. באיצטדיון רמת גן דורשים מאיתנו 32 שוטרים, איך פתאום צריך יותר מפי שישה?".

ביממה הקרובה יצטרכו להחליט ברמת השרון באופן סופי אם לקיים את המשחק ברמת השרון או להעבירו לאיצטדיון אחר, וינטר או רמת גן. בכל מקרה, במידה ואכן תקבל רמת השרון את ההחלטה לארח בגרונדמן, צפויים לה הוצאות אבטחה בסך של יותר מ-200 אלף שקל כשבמידה ויימכרו כל הכרטיסים למשחק, תכניס הקבוצה כ-120 אלף שקל.

עירוני ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully