וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי מלמיליאן סירב לאמן את הפועל עכו

17.4.2012 / 21:22

מי שהיה המועמד המוביל של הקבוצה להחליף את אלי כהן הודיע ליו"ר ציון וייצמן על סירובו. המועמדים הבאים: סיני ודרסיליה

הפועל עכו מחפשת מחליף לאלי כהן, שיעזוב את הקבוצה בתום העונה, אבל היום (שלישי) התבשר יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן כי המועמד המוביל לתפקיד, אורי מלמיליאן מסרב לאמן את המועדון בעונה הבאה. הצדדים קיימו מספר שיחות לאחרונה, אבל למרות ההתקדמות המשמעותית שהושגה בשיחות, מלמיליאן החליט לדחות את ההצעה.

גם בקיץ שעבר מלמיליאן היה מועמד לתפקיד המאמן, אבל גם אז המאמן החליט לוותר על ההצעה. מלמיליאן עצמו אישר את הידיעה. בעכו יפנו כעת למועמדים אחרים, כאשר השמות הבולטים לתפקיד הם משה סיני, מאמן מכבי פתח תקוה, שעדיין לא ברור אם ימשיך בתפקיד בעונה הבאה, וגיאורגי דרסיליה, עוזרו של אלישע לוי במכבי חיפה. בכל מקרה, בקבוצה ימתינו להתפתחויות בקרבות התחתית של מכבי פתח תקוה לפני שיפנו לסיני.

במקביל להליך מינוי המאמן, יפעלו בעכו כדי לממש את האופציה על השחקנים שמסיימים חוזה, ביניהם גיא דיין, יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ', שגיב כהן ואלי ארליך. בנוסף, בקבוצה מפנימים כי סטפן שצ'פוביץ', מלך השערים של הקבוצה, יעזוב לקבוצה אחרת בארץ או בחו"ל ויהיה בלתי אפשרי להאריך את החוזה שלו במועדון. מי שעשוי להישאר הוא ניקולאס פלצ'וק. בנוסף, בעכו יעקבו במהלך הקיץ אחרי ההחלטות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה בנוגע לניסו קפילוטו וסינטאיהו סלליך, שחוזרים באופן אוטומטי אחרי תקופת השאלה לקבוצותיהם.

לידיעה על מועמדותו של מלמיליאן לקבוצה

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully