וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הדוקטור טיפל בפריק

17.4.2012 / 9:30

רוי האלאדיי שוב זהר והוביל את הפיליז ל-2:5 מול טים לינסקאם וסן פרנסיסקו. הומראן למוראלס מהאיינג'לס אחרי שנתיים

כמו בכל תחילת שבוע בארצות הברית, ערב מקוצר עבר הלילה (בין שני לשלישי) על ליגת הבייסבול ובו נערכו עשרה משחקים בלבד. למרות זאת, זכינו לכמה משחקים מסקרנים ביותר, הבולט שבהם נערך בסן פרנסיסקו, לשם הגיעה פילדלפיה לביקור ולמפגש בין שניים מהמגישים הגדולים בליגה היום, רוי האלאדיי וטים לינסקאם. לצערם של הענקים, "הפריק" לינסקאם לא ממש בכושר טוב בפתיחת העונה וזה התבטא כבר באינינג הראשון, בו עלו הפיליז ל-0:4 מהיר. האלאדיי הרבה יותר בעניינים ולמרות שהוא הרשה שתי ריצות, הוא גם קצר את הניצחון, 2:5, בזכות שמונה אינינגים חזקים ושישה סטרייקאאוטים. ג'ונתן פפלבון שמר בצורה נקייה, לינסקאם שרד רק שישה, חישמל שישה ונתן את כל הריצות. שתי הריצות האחרונות במשחק אגב, הגיעו ממחבטיהם של שני המגישים דווקא.

עוד ב-NL: וושינגטון וסטיבן שטרסבורג ממשיכים לדהור, כשהפעם סיפק העילוי הצעיר שישה אינינגים, חמש הכשות ושתי ריצות חובה בלבד, ב-3:6 על יוסטון. החטוף לשעבר ווילסון ראמוס, חבט להומראן לנאשיונלס. גם המטס בכושר טוב וגברו 1:6 על אטלנטה. אייק דייויס עם הומראן של שלוש ריצות וג'ייסון ביי עם סולו הומראן, סיפקו את הנקודות. סן דייגו עצרה רצף של ארבעה הפסדים ב-1:7 על קולורדו וכריס יאנג המשיך להפציץ וסיפק הומראן חמישי העונה ב-1:5 של אריזונה על פיטסבורג.

ב-AL: ג'יימס שילדס היה ענק ומנע מבוסטון להשלים סוויפ של ארבעה משחקים על טמפה ביי, שניצחה 0:1. שילדס הלך שמונה ושליש וחישמל חמישה, כשהוא מרשה רק ארבע חבטות. דניאל בארד סיפק משחק טוב גם הוא על הגבעה עבור הרד סוקס, אבל הוליך בשביעי את אוון לונגוריה על בסיסים מלאים לריצת הניצחון. היאנקיז הפסידו אף הם, 7:3 בבית למינסוטה. קרל פבאנו היה מצוין מול חבריו לשעבר עם שבעה ושישה לטווינס. עוד מישהו שעבר ערב שמח הוא התופס מאט וויטרס מבולטימור, שהחזיר את האוריולס למשחק עם הומראן באיניג השמיני וקינח בגראנד סלאם בעשירי בדרך ל-4:10 על הוויט סוקס. ג'סטין ורלאנדר עשה את מה שהוא יודע הכי טוב- להגיש משחק שלם ולנצח. ה-MVP הרשה רק שתי ריצות והתגבר על תסבוכת באינינג האחרון כדי להוביל את הטייגרס ל-2:3 על קנזס סיטי. בלוס אנג'לס חגגו פעמים הלילה, פעם אחת עם ג'רד וויבר, שהגיע ל-1,000 סטרייקאאוטים בקריירה בניצחון 0:6 על אוקלנד ופעם שנייה עם קנדריס מוראלס, שחבט להומראן ראשון אחרי שנתיים רוויות פציעות.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully