וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה רוצות אולימפיאדה שלישית

17.4.2012 / 8:43

הדואט בשחייה אומנותית יפתח את תחרות המיון לקראת לונדון 2012 וינסה להשיג קריטריון בינלאומי. המטרה: 24 הראשונים

משלחת השחייה האומנותית יצאה במוצ"ש האחרון ללונדון, שם תיפתח מחר (רביעי) תחרות המיון הבינלאומית לקראת המשחקים האולימפיים שיחלו בקיץ הקרוב. את המשלחת מייצגות שתי השחייניות הבכירות של ישראל בענף האומנותי: אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה שכבר הספיקו לייצג את ישראל בשתי אולימפיאדות בעבר. הדואט, שסיים במקום ה-16 באליפות העולם בשנחאי, כבר קבע את הקריטריון הישראלי למשחקים האולימפיים וכל אשר נותר להן הוא להתברג בין 24 הדואטים הראשונים כדי להעפיל לאולימפיאדה בקיץ.

כאמור התחרות תפתח בדואט הטכני מחר ותימשך שלושה ימים ובמשלחת סיפרו כי יש תחושה טובה מאד בקרב השחייניות והצוות המקצועי בראשות המאמנת טטיאנה צים. ראש המשלחת ומי שמכהן כיו"ר הועדה לשחייה אמנותית, מיכאל בן-אבי, סיפר היום בשיחה מלונדון על מצב הרוח במשלחת: "יש הרגשה טובה אצל הבנות. הדואט הכין תרגילים חדשים, ממש מרשימים. כשנחזור עם הקריטריון הבינלאומי נערוך ערב גאלה מיוחד והדואט יציג את התרגיל האולימפי לפני כל עם ישראל".

כידוע, יופה וגלושקוב משתפות פעולה כבר קרוב לעשור והצליחו להביא לא מעט הישגים מרשימים. הצמד הגיע למקום ה-15 באליפות העולם שנערכה בברצלונה ב - 2003 ולאחר מכן למקום השישי באליפות אירופה לנערות שנערכה באותה שנה באנדורה. באליפות אירופה ב-2004 הגיעו למקום העשירי, ובמשחקים האולימפיים באתונה למקום ה-17. באליפות אירופה שנערכה באיינדהובן ב-2008, סיימו השתיים במקום השביעי, והבטיחו את השתתפותן במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, שם סיימו במקום ה-15.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully