וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אשדוד פנתה לקוסטדין אזורוב

החלוץ שהוצע גם לקבוצות בבולגריה ובבלגיה בדרך החוצה: "אני יודע שלקבוצה יש בעיות כלכליות, אבל אחכה לסיום העונה"

חלוץ בני סכנין, קוסטדין אזורוב מבוקש במ.ס אשדוד לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע שהחלוץ הבולגרי, אחריו עוקבות מספר קבצות בבלגיה ובבולגריה והסיכויים שיישאר בעונה הבאה בסכנין קטנים, קיבל פנייה מאשדוד שמעוניינת בשרותיו בעונה הבאה ומתכננת להיכנס עמו למשא ומתן בשבועות הקרובים. הקבוצה של יוסי מזרחי מחפשת מספר זרים חדשים ואזורוב הוא אחד המובילים להצטרף, אם הקבוצה תוכל לעמוד בדרישותיו.

אזורוב, שמסיים הקיץ את חוזהו בסכנין, כבש העונה כ14 שערים במדי סכנין ונמצא כרגע שלישי בטבלת מלך השערים של ליגת העל. בסכנין כבר פנו לחלוץ בבקשה שיישאר בעונה הבאה וביקשו להיכנס עמו למשא מתן לקראת סוף העונה הנוכחית, אך הוא ידרוש תוספת משמעותית לשכרו, דבר שספק סכנין תוכל לעמוד בו עקב הבעיות הכלכליות של המועדון ולכן רוב הסיכויים שיעזוב בסיום העונה.

"אני רוצה להמשיך בסכנין",אמר אזורוב. "אבל הדברים לא תלויים בי כרגע. חשוב לי לראות שהקבוצה תסיים במקום שיביא אותנו לאירופה ותשדרג לקראת העונה הבאה עם שחקנים חדשים ואז גם הסיכויים שאני אשאר גבוהים יותר. אני יודע שלקבוצה יש בעיות כלכליות, אבל אני אחכה עד סוף העונה לראות מה קורה בנושא הזה".

מלבד זאת, סוכנו הבולגרי של החלוץ בודק עברו אופציות בבולגריה, שם כבר הציע אותו למספר קבוצות. לעומת השנים האחרונות, בבולגריה מתכוונים להשקיע בעונה הבאה סכומים נכבדים בקבוצות הבכירות שם והאפשרות היא יותר מטובה שאזורוב יחזור למדינת האם שלו. בכל מקרה, החלוץ כבר הוצע גם למספר קבוצות בבלגיה שעוקבות אחריו וגם לשם יש סיכויים טובים שיעבור.

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully