וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן בלייק פתח את העונה עם 9:90 שנ' בג'מייקה

16.4.2012 / 10:24

אלוף העולם ב-100 מטרים נראה מצוין בתחרות הזמנה בקינגסטון. יחד עם יוסאין בולט, הוא קבע זמן מצוין גם בשליחים

בזמן שבאירופה מכינים את האצטדיונים לקראת עונת ליגת היהלום והתחרויות הגדולות האחרות, בג'מייקה כבר החלו להתחרות. שני האנשים המהירים בעולם נכון ל-2011, יוסאין בולט ויוהאן בלייק, התחרו אתמול (ראשון) במפגש שהתקיים בבירת ג'מייקה קינגסטון.

בולט הסתפק בריצת השליחים, בעוד שבלייק, אלוף העולם בריצת 100 מטרים, ניצח במרחק הכל כך אהוב עליו בזמן של 9:90 שניות. מצד אחד מדובר בתוצאה הרחוקה מאוד משיאו העולמי של בולט (9:58), אבל קרובה בשמונה מאיות לשיאו האישי של בלייק (9:82). בהתחשב בעובדה שמדובר בשלב כל כך מוקדם של העונה, מדובר בהישג מרשים מאוד לבלייק, שללא ספק מאותת על כוונותיו לקראת העונה הגדולה שבמרכזה המשחקים האולימפיים בלונדון. למעשה, מדובר באחת התוצאות הטובות אי פעם של ספרינטר בכיר בתקופת הכנה לקראת עונה עמוסה. בלייק אמר לאחר התחרות שלו: "כנראה שאני מקדים קצת את לוח הזמנים, אבל אני מרגיש מצוין ויש לי תחושה שאני יכול לרוץ ממש מהר".

מאוחר יותר, בלייק השתתף בריצת השליחים 4X100, שם הוא שיתף פעולה עם יוסאין בולט, מייקל פרייטר, ונסטה קרטר. הרביעייה ניצחה בזמן מרשים ביותר של 37:82 שניות, שהיה יכול להספיק למדליית הכסף באליפות העולם האחרונה. הרביעייה שסיימה במקום השני הורכבה בין השאר משיאן העולם לשעבר אסאפה פאוול ומדווין צ'יימברס הבריטי.

בולט, שויתר על תחרויות מתוכננות שהיו לו בג'מייקה בפברואר האחרון סיכם את ההופעה שלו ואמר: "זו הייתה הריצה הראשונה שלי העונה ואני מרוצה ממנה. אני עדיין עובד על הזינוקים שלי ודברים מתחילים להיראות יותר טוב. יש עוד 100 ימים עד למשחקים האולימפיים בלונדון, ואני אנצל את כולם להכנות".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully