וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: משחק אותה, קול

16.4.2012 / 10:08

משחק מצוין של קול המלס עזר לפיליז המתקשים לגבור 2:8 על המטס. בוסטון והיאנקיז ניצחו, הומראן מטורף לטראוויס הפנר

פילדלפיה עדיין לא מצאה את המוג'ו שלה העונה, בטח לא מבחינה התקפית והפיליז עובדים קשה עבור כל ניצחון. אבל כשקול המלס בא מרוכז וחד, בעיר האחווה יכולים להיות רגועים וכך קרה הלילה (בין ראשון לשני), לאחר שהמגיש ניפנף עשרה מחובטי המטס בשבעה אינינגים של עבודה ועזר לפילי להישאר צמודה, עד שאינינג שמיני של חמש ריצות הכריע את המשחק לטובתה, 2:8.

עוד ב-NL: מאט קרפנטר, שכל הקריירה עד כה חבט ב-18.2 אחוז והכניס חמישה רצים, השתולל הלילה עם ארבע חבטות וחמש הכנסות. הוא היה רחוק רק דאבל מסייקל והוביל את סנט לואיס ל-3:10 על הקאבס. הדודג'רס ממש לא מתכוונים לעצור. מאט קמפ סיפק הומראן שישי בעשרה משחקים וסינגל של די גורדון על בסיסים מלאים ניצח באינינג התשיעי את סן דייגו 4:5. קלייטון קרשאו דווקא לא הבריק הפעם, אבל הדודג'רס ב-1:9 כבר. סן פרנסיסקו, בערב ראשון ללא בריאן ווילסון שגמר את העונה, הפסידה 4:1 לפיטסבורג. טרבור קייהיל סיפק שבעה ושליש חזקים, כריס יאנג חבט להומראן רביעי העונה ואריזונה נמנעה מסוויפ מול קולורדו עם 2:5. ריאן לודוויק פינק בגראנד סלאם כבר באינינג הראשון, סינסינטי שמה עוד שלוש ריצות באינינג ה-11 וניצחה 5:8 את וושינגטון. עוד קבוצה שנזקקה ל-11 אינינגים היא מיאמי, שנהנתה מסינגל ניצחון של הנלי רמירז על בסיסים מלאים וניצחה 4:5 את יוסטון ואטלנטה כבר במאזן חיובי, אחרי 4:7 על מילווקי. צ'יפר ג'ונס הוותיק עם הומראן של שלוש ריצות.

ב-AL: דיוויד אורטיז המשיך בפתיחת העונה המצוינת שלו ובוסטון לקחה משחק שלישי ברציפות מול טמפה ביי, 4:6. קודי רוס, הוא ולא אחר, היה חתום על הומראן של שלוש ריצות. גם היאנקיז מתקרבים למקומם הטבעי וקרעו 5:11 את האיינג'לס, בזכות הומראנים של דרק ג'יטר (שלוש ריצות) וראול איבנייז (שתיים). טורונטו ניצחה אינינג שישי של שבע ריצות כדי לעבור 2:9 את בולטימור הדועכת, דטרויט עצרה מעט את הוויט סוקס עם 2:5, אובלדו חימנז שב מההשעייה שלו ולא היה במיטבו, אבל הוא קיבל הרבה סיוע מההתקפה של קליבלנד, שניצחה 7:13 את קנזס סיטי והשלימה סוויפ בסדרה. טראוויס הפנר חבט באינינג החמישי עבור קליבלנד את אחד ההומראנים הכי ארוכים בתולדות האצטדיון של הרויאלס, כ-456 רגל (כ-150 מטרים). טקסס השועטת שוב הכניע את מינסוטה 3:4, כשג'ו ניית'ן מספק את השמירה מול קבוצתו לשעבר. סיאטל גברה 3:5 על אוקלנד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully