וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "זו הייתה בית"ר נגד דודו גורש"

15.4.2012 / 22:05

מאמן בית"ר התרשם מהניצחון על עכו: "נתנו הצגה, לא מגיעים לכ"כ הרבה מצבים בכמה משחקים". הרוש: "מצבנו מצוין"

בית"ר ירושלים גברה הערב (ראשון) על הפועל עכו 0:1 באצטדיון טדי ועשתה צעד נוסף לעבר הבטחה סופית של ההישארות בליגת העל. הקבוצה של אלי כהן הייתה עדיפה בהרבה על פני קבוצתו של אלי כהן האורח, ונעזרה בשער נהדר של אבי ריקן בדקה ה-43 שהצטרף לשלל החמצות.

"נתנו פה הצגה", אמר כהן. "הגענו לכל כך הרבה מצבים שלא מגיעים אליהם בהרבה משחקים. זו הייתה בית"ר ירושלים נגד דודו גורש, שגם הוא נתן הצגה. כל הכבוד לבחורים, לפני חודשיים הייתה פה קבוצה שלא הגיעה לשער. אחרי המשחק מול מכבי תל אביב ממש רעדתי, אבל היום זה נראה אחרת. נשארנו בליגה, אבל אנחנו רוצים לנצח עד הסוף, למרות שזה נשמע שחצני. חשוב שלא יקרה לנו מה שקרה לקרית שמונה, לא יגידו שלא התאמצנו במאבקי התחתית".

לגבי העונה הבאה אמר כהן: "אנחנו לא יכולים לשחק בנדמה לי, יש מצב שלא יודעים מי יהיה הבעלים, יש אי בהירות ואי אפשר לדבר עם השחקנים. קודם כל מגיע לשחקנים להמשיך כי זה העוגן של בית"ר וזה צריך להיות הבסיס לעונה הבאה".

שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש אמר: "אין ספק שהמצב שלנו מצוין והתרחקנו מאוד מהתחתית, למרות שתיאורטית זה עוד לא סגור. המאמן הזהיר אותנו לפני המשחק שלא נוריד את הרגל מהגז ונמשיך כך עד סוף העונה".

הרוש התייחס לשינוי הגדול ביכולת של בית"ר בתקופה האחרונה: "מה שקרה בחודשיים האחרונים זה ששחקנים לקחו את עצמם בידיים ואף אחד לא רצה להיות זה שיורד עם בית"ר ליגה. הדברים התחברו לנו כמו שרצינו בתחילת העונה".

השוער הבית"רי התייחס גם לעתידו ואמר: "בארץ אני רוצה לשחק רק בבית"ר. כמובן שהשאיפה שלי היא קודם כל לצאת לשחק באירופה ואני אשמח לקבל משם הצעה בסוף העונה, אבל כל עוד בית"ר תרצה אותי אני אשמח להישאר כאן".

בתוך כך, לאונרדו פאסוס יחזור מחר לאימונים. הוא נקנס ב-12 אלף דולר בפועל ו-20 על תנאי עקב התנהגות בלתי הולמת.

צפו בבית"ר ירושלים דוהרת לניצחון שישי ברציפות

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully