וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-מכבי פ"ת: אין יותר לוהט מזה

15.4.2012 / 23:00

אחרי סערת בית הדין, קרב ישיר על הירידה. ברקת: "שימו את התפטרותי בצד". אצל האורחת הבטיחו: "נירק דם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הפועל באר שבע סיימה את כל ארבעת המשחקים הביתיים האחרונים שלה בתוצאה זהה: 1:2 (שני הפסדים, שני ניצחונות).

*סיראז' נאסר כבש בשניים מתוך שלושת משחקי הבית האחרונים.

*הלוזונים ניצחו את באר שבע במאי 2010, לפני כמעט שנתיים, וזה היה הניצחון היחיד בששת המשחקים האחרונים.

* הפועל באר שבע סיימה את כל ארבעת המשחקים הביתיים האחרונים שלה בתוצאה זהה: 1:2 (שני הפסדים, שני ניצחונות).

* סיראז' נאסר כבש בשניים מתוך שלושת משחקי הבית האחרונים.

* הלוזונים ניצחו את באר שבע במאי 2010, לפני כמעט שנתיים, וזה היה הניצחון היחיד בששת המשחקים האחרונים.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

"אנחנו יודעים מה קורה מסביב, קשה להתעלם, אבל אולי כל העליהום על משפחת לוזון רק יגביר את המוטיבציה של השחקנים שלהם והם יבואו עם רצון להוכיח שהם קבוצה טובה יותר. אם הם ינצחו מחר ויישארו בליגה, אף אחד לא יגיד להם כלום. בגלל זה חייבים לנצח". כך אמרו היום שחקנים בהפועל באר שבע עוד לפני האימון המסכם, בעקבות החלטת בית הדין.

במועדון ניסו לשדר לשחקנים עסקים כרגיל, אבל לא ממש הצליחו. שיחת היום בחדר ההלבשה הייתה החלטת בית הדין, שהשחקנים התקשו להתעלם ממנה. גיא לוי אסר עליהם להתראיין בנושא ובמועדון דרוכים מאוד לקראת המשחק.

הפעולה העיקרית שנעשתה במהלך השבוע הייתה למשוך את הקהל לאצטדיון. יותר מ-2,000 כרטיסים חולקו, ובמועדון מצפים לעשרת אלפים אוהדים שיגיעו לדחוף את הקבוצה במבחן הכי חשוב שלה עד כה העונה. על פי התרגול באימון, וויליאם סוארס וננאד קיסו יפתחו ב-11. סיראז' נאסר חולה ולא הגיע לאימון ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק ויוכל לפתוח. 150 אוהדים הגיעו לאימון, עודדו את הקבוצה וקראו קריאות גנאי נגד ההתאחדות ודייניה. גיא לוי ערך אסיפה טקטית והקרין וידאו של מכבי פתח תקוה ואילו אלונה ברקת נכנסה לחדר ואמרה לשחקנים: "רציתי להודיע לכם שהחלטתי להתפטר מההתאחדות לכדורגל. שימו את זה בצד ותתרכזו במשחק".

מכבי פתח תקוה:

"אנחנו הולכים לשחק לא רק נגד הפועל באר שבע, אלא גם נגד הפועל חיפה, לא מעט פרשנים, כל התחתית ואולי אפילו מדינת ישראל. זה לא קל. אבל נירק מחר דם, אולי עד שעמוס לוזון יוציא מהכיס שבע נקודות לניצחון במקום חמש. ניצחון מחר ונשתיק את כולם". כך אמרו שחקנים במכבי פתח תקוה בתום אימון הערב שכינס משה סיני לקראת המשחק, ולאחר ההודעה על כך שבית הדין החליט לדחות את עונש הפחתת הנקודות לעונה הבאה. לוזון, אגב, היה היום באימון אבל בחר שלא לדבר עם השחקנים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הנשיא הבטיח חמש נקודות בונוס על ניצחון ומענק הישארות בכל החוזים העונה, ללא קשר להחלטת בית הדין. בניגוד לציפיות של שחקניו, המאמן לא ערך אסיפה מורחבת. "הם כבר יודעים את החשיבות", הסבירו בקבוצה, "מי שלא ייתן מחר מאה אחוז, אין לו זכות לשחק כדורגל".

עומר גולן לא התאמן, ולא יהיה בסגל למשחק, אבל אלה רק חלק מהבעיות של סיני, שיחסר גם את דני פרדה המוצהב, את אורי אוזן שיעבור מחר ניתוח וצפוי לפרוש, ואת מרואן קבהא שספג צהוב חמישי וייעדר. סבסטיאן סנסוני וחגי גולדנברג תורגלו בקישור האחורי, כשאסי משיח נשאר בעמדת המגן הימני. נס זמיר יפתח בהתקפה לצדו של ויקטור מרעי, כשטל בן חיים ישחק בכנף. החלוץ עומר גולן אמר היום: "גם עכשיו אנחנו עדיין צריכים לנצח את המשחק החשוב נגד הפועל באר שבע. אנחנו שמחים שהמתיקו לנו את העונש, אבל שחקנים צריכים להפנים טוב טוב שהדברים ייקבעו כאן רק על המגרש. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה ולחשוב שזה מה שהשאיר אותנו בליגה. העבודה מתחילה עכשיו".

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: סיראז' נאסר

עד חודש ינואר האחרון, נראה היה שנאסר חוזר למימדיו הטבעיים: בחזרה לקבוצה קטנה, אולי כזו שתגרום לו להתייאש מלהפוך לשחקן גדול באמת. אבל אז הגיעה פציעה קטנה של שבחון, קצת מזל, והופ – נאסר הופך להיות אחד השמות החמים בליגה. המשחק נגד מכבי פתח תקוה הוא מבחן טוב, בעיקר עבור שחקן כנף עם דריבל טוב. העונה, לא צריך להיתקל בקושי רב כדי לעשות סיבוב על אחד הבלמים או המגנים של מכבי פתח תקוה.

מכבי פתח תקוה: שי מימון

כשהבלם עזב את מכבי חיפה, הוא בחר לפתוח פה גדול על ההתנהלות של אלישע לוי מולו. הוא טען לחוסר צדק, ורבים אפילו ביקרו את המאמן על כך שבמטוס, בדרך למשחק בליגה האירופית, הוא החליט שהוא שם על הבלם שלו פס לאחר שטען שהוא פצוע. אבל בפועל, הקריירה של מימון נמצאת בסכנה גדולה מאז התקרית ההיא. הוא לא הצליח לייצב את ההגנה של מכבי פתח תקוה, ושוב עלה כאן ספק – האם מימון הוא בלם סביר לליגה שלנו, ולא מעבר? העונה הבאה היא הזדמנות אחרונה בהחלט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; עודד גביש, אבי יחיאל, איבן גארידו, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, ננאד קיסו, סיראז' נאסר (לוטם זינו), יוסי שבחון, דיה סבע; דובב גבאי (עידו אקסברד).

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אסי משיח, מתן אוחיון, שי מימון, טל מעבי, חגי גולדנברג, סבסטיאן סנסוני, מריו צארביץ', טל בן חיים, נס זמיר, ויקטור מרעי.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully