וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דוד אוהב תותח

15.4.2012 / 9:38

דיוויד אורטיז הפגיז, בוסטון הפכה פיגור לניצחון 5:13 על טמפה ביי. בריאן ווילסון, הקלוזר של סן פרנסיסקו, גמר את העונה

אחרי שהתבשרה כי פציעתו של ג'ייקובי אלסבורי תגרום לו להיעדר לפחות חודש וחצי מהמגרשים, נראה היה שסוף השבוע של בוסטון ממשיך לכאוב. הרד סוקס נקלעו לפיגור של 4:0 כבר באינינג הראשון מול טמפה ביי, אבל ידעו לצאת ממנו עם 5:13 ענק, בעיקר בזכות המחבט של דיוויד אורטיז. החובט הייעודי רשם הומראן, ארבע חבטות וחמש הכנסות רצים, כשהתקפת בוסטון ממשיכה בכושר הטוב שלה עם שמונה ריצות באינינג השביעי והשמיני.

ביאנקי סטדיוום, סי ג'יי ווילסון קצר ניצחון שני במדי לוס אנג'לס איינג'לס, 1:7 על ניו יורק יאנקיז. הוא רשם שישה אינינגים, והסתייע בהומראן ושלוש הכנסות רצים של האווי קנדריק. שיקגו וייט סוקס המשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה, כשגברה על דטרויט 1:5. שישה אינינגים מוצלחים עם שישה סטרייקאאוטים לגאווין פלויד.

במיניאפוליס, ג'ו ניית'ן מטקסס ערך הופעת בכורה מול האקסית מינסוטה, וסגר (ללא שמירה) בהצלחה את המשחק עם ניצחון 2:6. יו דרוויש לא הרשים, כשיצא אחרי חמישה אינינגים ושני שליש ללא הכרעה. בולטימור ניצחה בטורונטו 4:6. קליבלנד וקנזס סיטי סיפקו משחק מעניין, ממנו יצאו האינדיאנס עם ניצחון 9:11 בעשרה אינינגים וסיאטל, בראשות הקטור נואסי, שנתן שמונה ושישה, שיתקה את אוקלנד בדרך ל-0:4.

ב-NL, וושינגטון המשיכה לתת סימנים לבית המזרח, כשעלתה למאזן 2:7 עם ניצחון 1:4 על סינסינטי. אדווין ג'קסון רשם משחק כוחני של תשעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים. גם ג'ונתון ניסה מניו יורק מטס מתחיל להראות סימנים של אס, לאחר שגמא שישה אינינגים ושני שליש ב-0:5 בפילדלפיה על הפיליז הבינוניים. זה היה ניצחונו השני העונה, והוא הסתייע בהומרים של דיוויד רייט, שאצבעו השבורה לא תנותח בשלב זה, ושל לוקאס דודה המתפתח להיות כוכב. סנט לואיס התאוששה מהפסד יום שישי לשיקגו קאבס וגברה עליה 1:5. ניצחון שני ללאנס לין, שעבר חמישה אינינגים ושליש.

אטלנטה ממשיכה להתאושש מפתיחת עונה רעה וניצחה 1:2 את מילווקי. הית' בל פישל בפעם השנייה העונה ומיאמי שוב הפסידה, 5:3 ליוסטון. הקלוזר, שלא מצליח להיכנס לעניינים במדינת השמש, חטף ארבע ריצות באינינג התשיעי. טוד הלטון שוב ניצח משחק לקולורדו, הפעם עם ווק אוף הומראן ו-7:8 על אריזונה, הדודג'רס לא מוכנים להירגע ועם 1:6 על סן דייגו עלו למאזן 1:8 העונה, מאט קמפ סיפק צמד הומראנים והחדשות העצובות של היום מגיעות מכיוון המפרץ, שם אומנם ניצחה סן פרנסיסקו באינינג התשיעי 3:4 את פיטסבורג, בשל טעות אומללה של קלינט בארמס, אולם לאחר המשחק נודע כי הקלוזר המצוין של הג'איינטס, האיש והזקן בריאן ווילסון, ייאלץ לעבור ניתוח במרפקו וסיים את העונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully