וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייע פייגנבוים: "אפשר לנשום לרווחה"

14.4.2012 / 21:05

מאמן עירוני רמת השרון יודע שקבוצתו כנראה יצאה ממאבקי ההישארות: "שמח שגילינו אופי". לנדאו: "מבאס להפסיד ככה"

לאחר כמה שבועות לא פשוטים, יכולים בעירוני רמת השרון להרגיש בטוחים. הקבוצה השיגה הערב (שבת) ניצחון לא פשוט על נועלת הטבלה, הפועל פתח תקוה (1:2), שכמעט והבטיח סופית את מקומה של הקבוצה בליגת העל גם בעונה הבאה. רמת השרון מצאה את עצמה בפיגור, אבל הראתה הרבה אופי, חוללה מהפך ולקחה את מלוא שלוש הנקודות החשובות.

מאמן הקבוצה, שייע פייגנבוים אמר בסיום: "אפשר לנשום לרווחה, אבל נחזור לפרופורציות בהקדם ונכין את הקבוצה להמשך המשחקים בליגה ולחצי גמר הגביע". על המשחק עצמו אמר המאמן: "הייתה צריכה להיות תוצאה הרבה יותר גבוהה, החמצנו מלא והיינו עדיפים על פתח תקוה בענק. אני שמח שגילינו אופי וחזרנו מפיגור ושהשחקנים הצעירים שנכנסו כמחליפים הצליחו לעשות שינוי".

מנגד, בהפועל פתח תקוה השלימו כבר עם הירידה, כשבמועדון יודעים שניצחון של הפועל באר שבע במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה ישלח את המועדון אל ליגת המשנה. "מאוד מבאס להפסיד ככה", אמר מאמן הקבוצה, גילי לנדאו, "בטח כשכל נקודה היא קריטית. לא גילינו אחריות בהגנה ובגלל זה הפסדנו במשחק. נמשיך לשלב את השחקנים הצעירים עד לסיום העונה". על ההמשך אמר לנדאו: "מחכה לנו משחק דרבי שהוא מאוד חשוב לנו ואני מקווה ששם נחזור למסלול הניצחנות. הקהל שלנו מרגש כל פעם מחדש, אנחנו מנסים להחזיר להם דרך ניצחנות וכל פעם שאנחנו לא מצליחים, אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לבקש סליחה".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully