וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל עכו: אלי כהן ואלי כהן נפגשים

המארחים מחפשים ניצחון שישי ברציפות, האורחים רוצים לסגור סופית את הישארותם (א', 20:00, ספ' 1). מויאל אמור לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו נחשבת לאחת הקבוצות החלשות ביותר במשחקי החוץ. העונה היא השיגה שלושה ניצחונות בלבד מתוך 15 משחקים, והיא מקדימה רק את הפועל חיפה והפועל ראשון לציון.

* עכו הבקיעה שער אחד בלבד בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל בכל אחד משני משחקי הליגה האחרונים היא הבקיעה שני שערים.

* בית"ר ירושלים חמושה בחמישה ניצחונות רצופים. בארבעה מהחמישה הבקיעה הקבוצה לפחות שני שערים למשחק. ניצחון נוסף של בית"ר יקרב את הקבוצה לשיא של קרית שמונה העונה, שהשיגה שבעה ניצחונות רצופים.

* הפועל עכו ניצחה פעם אחת בלבד בשמונת המפגשים האחרונים שלה עם בית"ר ירושלים. בית"ר ניצחה חמש פעמים ושני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* שני שחקנים מעכו שיחקו בעברם בבית"ר ירושלים - משה מישאלוב ואלירן דנין. שניהם ייעדרו עקב כרטיסים צהובים.

* בית"ר ירושלים הבקיעה בחמשת הניצחונות 11 שערים, כאשר בכל 27 המחזורים שקדמו להם היא הבקיעה 16.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן כינס את שחקניו לאסיפה ואמר להם לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים עם הרבה מאוד ביטחון ובאווירה טובה, אבל אסור שזה יטעה אותנו כי מדובר במשחק קשה נגד קבוצה טובה שיודעת להפתיע. יש להם התקפה חזקה, במיוחד במתפרצות עם שצ'פוביץ', פלצ'וק וסלליך, ואם לא נבוא מוכנים נשלם על זה". כהן גם התייחס להתעניינות בשחקניו על ידי קבוצות אחרות, ואמר: "זה לא מפתיע אותי שהפכתם לשחקנים מבוקשים. תמיד האמנתי בכם ובכך שאתם שחקנים ששייכים לצמרת של הכדורגל הישראלי. אתם רק צריכים להמשיך ולעבוד קשה ותעשו דברים גדולים בבית"ר ובקריירה שלכם, אבל הכי חשוב עבורכם זאת ההמשכיות".

בנוגע להרכב, השינוי מהיומיים האחרונים הוא שקובי מויאל צפוי לקבל זריקה ולפתוח בקישור האחורי לצד דן איינבינדר ודריו פרננדס. שינוי נוסף יהיה הצבתו של אבי ריקן בקישור הקדמי במקומו של סטיבן כהן המוצהב, כאשר שי חדד ימשיך בעמדת המגן הימני. ערן לוי ימשיך לקבל קרדיט בחוד ההתקפה. היציע המזרחי ימשיך להיות סגור בפעם האחרונה במסגרת העונש אותו ספגה הקבוצה מבית הדין המשמעתי. מי שהוזמן למשחק על ידי המועדון וצפוי להגיע הוא זוכה האח הגדול קותי סבג, שהאוהדים מכינים לו קבלת פנים חמה במידה ואכן יתייצב בטדי.

הפועל עכו:

העובדה שהפועל עכו קרובה מאוד להבטיח גם תיאורטית את מקומה בליגת העל, הביאה לכך שבשבועיים האחרונים החלו בעכו להכין רשימת מועמדים להחליף את אלי כהן כמאמן. ובכל זאת, בקבוצה מעוניינים לסיים עם טעם טוב את העונה ולהבטיח גם את המקום התשיעי. כהן, שכבר רמז לשחקנים שלו השבוע כי לא ימשיך, הבהיר לשחקנים שלו שניצחון נוסף יאפשר לשחקנים שבדרך כלל לא משותפים העונה לקבל דקות ביתר המשחקים שנותרו לקבוצה.

מי שלא יוכלו לעמוד לרשותו של כהן הם השחקנים המוצהבים משה מישאלוב ואלירן דנין. המשמעות היא שיובל שבתאי יחליף את דנין בצד שמאל של ההגנה, כאשר גוטליב שהיה פצוע נגד רמת השרון ישוב למרכז ההגנה לצידו של ניסו קפילוטו. שגיב כהן ואלכסנדר דוידוב יתופקדו כקשרים האחוריים, וסינטאיהו סלליך יעלה בקישור לצידו של נבוישה מרינקוביץ'. בקבוצה יחלו החל מהשבוע להגביר את המאמצים במציאת מאמן, כשאחד השמות שעלה כמועמד לתפקיד הוא מאמנה של מכבי אחי נצרת שמעון הדרי.

יעמדו למבחן

אבי ריקן (בית"ר ירושלים)

אלי כהן מציב אותו נגד הפועל עכו כפליימייקר בקישור הקדמי, כאשר הוא כבר מסתכל קדימה לעונה הבאה ורואה את ריקן כשחקן מבוזבז בחלק האחורי וככזה שיכול לתרום מאוד מלפנים. גם ריקן מעדיף תפקידים התקפיים יותר וכעת זו ההזדמנות שלו להוכיח שהוא ראוי.

נבוישה מרינקוביץ' (הפועל עכו)

דווקא במשחקים שבהם הוא עלה מהספסל, נבוישה מרינקוביץ' היה יעיל ביותר ובמעט דקות הוא הבקיע שלושה שערים חשובים לזכותה של עכו. בשלושת המשחקים האחרונים הקשר הסרבי פתח בהרכב, והוחלף בשלושתם בין הדקה ה-65 לדקה ה-69, כשכעת הוא אמור לקבל את ההזדמנות בפעם הרביעית ברציפות. עדיין לא ברור אם מרינקוביץ' ימשיך בעונה הבאה, אבל כדי להעלות את המניות שלו בקבוצה, הוא יהיה חייב לנצל טוב יותר את ההזדמנויות שניתנות לו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר, דריו פרננדס, אבי ריקן, עמית בן שושן, ערן לוי.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, אדי גוטליב, ניסו קפילוטו, יובל שבתאי, שגיב כהן, אלכסנדר דוידוב, סינטאיהו סלליך, נבוישה מרינקוביץ', ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully