וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קיין ואבל

חבטה אחת הפרידה בין מאט קיין למשחק מושלם, סן פרנסיסקו ניצחה את פיטסבורג 0:5. אלסבורי נפצע בניצחון בוסטון

מאט קיין מסן פרנסיסקו יזכור את המשחק מול פיטסבורג עוד הרבה זמן. המגיש המצוין של הג'איינטס רשם חבטת חובה אחת בלבד לכל אורך המשחק מול פיטסבורג - והיא הייתה דווקא למגיש של הפייראטס ג'יימס מקדונלד. קיין אמנם רשם את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה בניצחון 0:5, כשגמא תשעה אינינגים מלאים עם 11 סטרייקאאוטים, אבל החבטה של מקדונלד עוד תהדהד במוחו זמן מה.

ערב פרוע עבר גם על ארון הראנג מלוס אנג'לס דודג'רס, שממשיכה להיות הקבוצה החמה בליגה. הראנג המטיר 13 סטרייקאאוטים על הראש של שחקני סן דייגו, תשעה מהם רצופים בשלושת האינינגים הראשונים ובכך הוא שבר שיא מועדון. זה בקושי הספיק, כי אחרי שהוחלף, הדודג'רס שמטו יתרון 3:8 לשוויון, אבל למזלם, אנדרה אית'ייר הולך על בסיסים מלאים בתחתית האינינג התשיעי, מה שהספיק לניצחון 8:9. הדודג'רס במאזן 1:7, הכי טוב שלהם מאז 1981. בסיום אותה עונה אגב, הם זכו באליפות.

עוד ב-NL: אינינג ראשון ושלישי של ארבע ריצות כל אחד סידרו לשיקגו קאבס 5:9 על סנט לואיס, אצלה שוב חטף אדם ווינרייט על הראש. סינגל של ג'ייסון וורת' באינינג ה-13 סידר לוושינגטון ניצחון רביעי ברציפות, 1:2 על סינסינטי. גם מיאמי חגגה חבטת ניצחון, דאבל של גבי סאנצ'ז באינינג ה-11, ועברה 4:5 את יוסטון. הפיליז שוב לא הראו שום יכולות התקפיות, מה שעלה לקליף לי בהפסד 5:2 למטס ומשהו לא מתחבר בעיר האחווה. אטלנטה ניצחה את מילווקי 8:10 וקולורדו הפתיעה את אריזונה עם 6:7 מדאבל של טוד הלטון באינינג השמיני.


ב-AL, ג'וש בקט הגיש שמונה אינינגים יפים ובוסטון קצרה ניצחון 2:12 על דיוויד פרייס וטמפה ביי במשחק הפתיחה שלה בפנוויי פארק העונה, אבל באלייה הזו היה קוץ שמן ודוקר במיוחד. ג'ייקובי אלסבורי, בשנה שעברה השחקן המצטיין של הקבוצה, נפצע בכתפו בריצה בין הבסיסים. אין דיאגנוזה מלאה, אולם נראה שלא מדובר בפציעה קלה. רק שלושה אינינגים לפרייס בהפסד.

היאנקיז פתחו עם סוויפ שלילי את העונה, אבל לא לקח להם זמן רב לעבור למאזן חיובי. הרוקי קורודה הגיש שמונה אינינגים אדירים ב-0:5 על לוס אנג'לס איינג'לס, כשהוא מסלק שישה חובטים בסטרייקאאוט. אלכס רודריגז חבט להומר מספר 630 בקריירה והשתווה במקום החמישי בכל הזמנים לקן גריפי ג'וניור, ארווין סנטנה נחל את הפסדו השני העונה. ג'ייק פיבי ושיקגו וייט סוקס התגברו על דטרויט עם ניצחון 2:5, כשהמגיש רושם שישה אינינגים ושני שליש עם שמונה חשמולים. קליבלנד ניצחה בקנזס סיטי 3:8. בולטימור חזרה למאזן חיובי עם 5:7 על טורונטו, במשחק בו נחבטו לא פחות משבעה הומראנים, מאט האריסון הרשה ריצה בודדת בשמונה אינינגים חזקים וטקסס גברה 1:4 על מינסוטה וברטולו קולון שיתק את סיאטל למשך שבעה אינינגים, מה שהספיק לאוקלנד לניצחון 0:4.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully