וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל פתח תקוה: סוף הסיפור?

13.4.2012 / 14:25

המלאבסים עשויים לרדת כבר השבוע אם יפסידו בגרונדמן (ש', 18:00). המארחת רוצה להבטיח הישארות. אוסטווינד יפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל פתח תקוה מעולם לא ניצחה את רמת השרון. המאזן: חמישה משחקי ליגה, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

* רק שחקן אחד כבש בהיסטוריה מול רמת השרון: יניב לוזון. וזה קרה במשחק האחרון בין הקבוצות.

* כל שלושת הניצחונות של רמת השרון מול פתח תקוה הסתיימו בתוצאה זהה: 0:1.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון הייתה אווירת חג השבוע לאחר העלייה לחצי גמר גביע המדינה. יחד עם זאת במועדון מאוד רוצים לסגור סופית את ההישארות בליגה ויודעים וניצחון ביתי יעשה את העבודה. עשהאל בן שבת אמר לקראת המשחק: "במשחק הזה יש הרבה מוקשים, הפועל פתח תקוה גם קבוצה טובה וגם קבוצה משוחררת כי אין לה מה להפסיד וכולם רואים שהם באים ליהנות ולשחק על הכבוד שלהם. יהיה קשה מאוד. אני קונה 0:1 בדקה ה-90 כמו נגד הרצליה בלי הרבה כדורגל והעיקר שנגמור את הסיפור בתחתית".

בנוגע להרכב, עמיר נוסבאום צפוי לקבל מנוחה בשל עומס ונאור פסר צפוי לפתוח כמגן שמאלי כאשר גיא ליפקה יפתח כמגן ימני ואילו סביטי ליפנייה ועשהאל בן שבת יתופקדו כבלמים. בקישור צפוי משה אבוטבול לחזור להרכב ולשחק לצידם של גל בראל ואור אוסטווינד הצעיר שצפוי להתחיל ולקבל דקות עד לתום העונה ולקראת העונה הבאה. בחלק הקדמי ברוך דגו, אלן מסודי ואוגניין דמיאנוביץ' יאיישו את העמדות בשפיץ בעוד תומר סוויסה המוצהב ייעדר.

הפועל פתח תקוה:

הפסד של הפועל פתח תקוה עשוי להוריד את הקבוצה סופית ללאומית אם היריבה העירונית, מכבי, תנצח ביום שני בבאר שבע והפועל חיפה לא תפסיד לראשון לציון. יניב לוזון וגיא צרפתי עדיין לא החלימו לחלוטין ואמורים לפתוח על הספסל.
לפיכך, ההרכב לא אמור להשתנות. שחר בלילטי שכבש מול באר שבע ואוראל אדרי צפויים לפתוח מאחורי ארמון בן נעים ודומיניק וואסי. המאמן גילי לנדאו ממשיך להבהיר לשחקנים: "נשחק עד הסוף, גם אם נרד ליגה נרד כמו גברים".
מפרקי המועדון רוו מעט נחת מהפגישה עם מאיר שמיר, שהעביר לפקודת המועדון 600 אלף שקל נוספים, מה שמפחית את הסיכון שהקבוצה לא תוכל לשרוד מבחינה כלכלית בעונה הבאה.

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: אור אוסטווינד

הקהל הקטן של רמת השרון דורש במשך כל העונה לתת דקות משחק לשחקן הצעיר והשבוע הוא צפוי לקבל את ההזדמנות לדקות משחק וחייב להתחיל ולהוכיח כי הוא ראוי להיות שחקן משמעותי בליגת העל בעונה הבאה.

הפועל פתח תקוה: דניאל אדו

לא ברור איך הבלם הבינוני הזה שרד כל כך הרבה זמן בליגת העל. מבלי ששמנו לב, האתלטיות של אדו כנראה הצליחה לשמר אותו זמן רב בהרכב של הפועל פתח תקוה. לאדו, אדם נחמד בפני עצמו, אין נתונים של בלם גדול: לא פיזיות ולא יכולת לשדרג את הבלמים שלידו. אבל עובדה שבכסף קטן הצליחה הפועל פתח תקוה להחזיק בלם זר שעזר לה בעונה שעברה לשרוד. וזה כבר שווה את הכסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, סביטי ליפנייה, עשהאל בן שבת, נאור פסר, גל בראל, משה אבוטבול, אור אוסטווינד, אלן מסודי, ברוך דגו, אוגניין דמיאנוביץ'.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, אייל שן, שחר בלילטי, אוראל אדרי, ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully