וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: שולר ופרנסמן יעזבו את הפועל תל אביב

בבלגיה נטען כי האדומים לא הודיעו על מימוש האופציה ולכן הסלובני יחזור לגנט. פרנסמן בדרך חזרה לדרום אפריקה

הבלם הסלובני מרקו שולר לא צפוי להמשיך בהפועל תל אביב בעונה הבאה לאחר שהאדומים לא הודיעו על מימוש האופציה, כך על פי דיווחים בבלגיה. שולר הושאל מגנט הבלגית בחודש ינואר והאדומים היו צריכים להודיע האם הם מממשים את האופציה להמשיך איתו בעונה הבאה. מכיוון שלא עשו זאת, הסלובני יחזור אוטומטית לגנט.

בבלגיה פורסם כי נשיא גנט מישל לוואג'י שהה בשבוע שעבר בישראל וניהל מגעים עם ראשי הפועל תל אביב, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. שולר עצמו התייחס ואמר: "אין לי שום כוונה לחזור לגנט, אבל לעולם אין לדעת. יש לי שתי הצעות מעניינות מגרמניה וכרגע הכל פתוח".

הסלובני שחגג לפני כחודש את יום הולדתו ה-29, שותף עד כה ב-10 משחקי ליגה ובשלושה נוספים בגביע המדינה. בשבועות הראשונים אחרי הגעתו נשמעו ביקורות רבות על היכולת שלו, אבל מאז הוא התייצב והפך לבאנקר בהרכב של ניצן שירזי.

בנוסף, בדרום אפריקה מדווחים היום שבלם נוסף של האדומים - ביוואן פרנסמן - נמצא בדרכו חזרה למולדתו וכנראה יעבור בתום העונה לקבוצת סופרספורט. מקורב לשחקן אף צוטט כאומר: "פרנסמן חוזר לדרום אפריקה בעונה הבאה. יש שתיים-שלוש קבוצות שמאוד מתעניינות בו, אבל סופרספורט היא הרצינית ביותר".



הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully