וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'ו ויט יחליף את שון פייטון באימון הסיינטס

13.4.2012 / 13:45

עוזר המאמן, שבעצמו מושעה לשישה משחקים, יתפוס פיקוד במקום המאמן המושעה. רומו: "חושב שאנחנו מוכנים לסופרבול"

שנה באה, שנה חולפת ודאלאס קאובויס לא ממש מתקדמת לשום מקום. "הקבוצה של אמריקה" לא הייתה בפלייאוף בשנתיים האחרונות והפעם האחרונה בה השתתפו הקאובויס בסופרבול הייתה לפני למעלה מ-16 שנים. כל הנתונים הלא מעודדים הללו לא ממש מפריעים לאופטימיות לשטוף את הטקסנים מדי שנה בפגרה וכך גם הפעם. העונה החדשה תפתח אומנם בעוד קצת פחות מחמישה חודשים, אבל הקוורטרבק של הקאובויס טוני רומו, כבר לא יכול לחכות ומעמיד רף ציפיות גבוה: "הגיע הזמן שנעשה את הצעד הנוסף לסופרבול ואני חושב שאנחנו מוכנים לזה. הסופרבול הוא ההישג הכי גדול עבור קבוצה ומה שמגדיר אותך כקוורטרבק", אמר רומו. כזכור, דאלאס סיימה את העונה החולפת במאזן 8:8 בלבד.

הדראפט נמצא ממש מעבר לפינה וייצא לדרך ב-26 לאפריל בניו יורק. אנדרו לאק ורוברט גריפין השלישי, שצפויים להיבחר בשני המקומות הראשונים בהתאמה, יהיו כמובן בין 26 השחקנים הנוכחים במעמד, כשאליהם יצטרפו גם חמישה שחקנים מאלופת המכללות אלבמה ושלושה מסגניתה LSU. מי שעוד יהיה חלק מהאירוע הוא הקוורטרבק המבטיח של טקסס M&A, ריאן טאנהיל, ששמו צובר תאוצה לאחרונה כמועמד לאחת הבחירות הגבוהות. מי שמסייע לטאנהיל בין היתר הוא בעלי אינדיאנפוליס ג'ים אירסיי, שכמובן מחזיק בבחירה הראשונה. אירסיי צייץ בטוויטר: "טאנהיל הוא היהלום הנסתר של הדראפט הזה, סוד שקט שעושה את דרכו לבחירה מספר 3 ואם אתם רוצים אותו, כדאי שתדברו עם זיגי הגדול", כשהוא מתכוון לזיגי וילף בעלי מינסוטה, שמחזיקה בבחירה השלישית. קליבלנד (בחירה 4 כרגע), מיאמי (8) ואולי גם קנזס סיטי (11) וסיאטל (12) עשויות לבצע טרייד אפ כדי לקלוט את טאנהיל.

ניו אורלינס מתחילה להתארגן לקראת ההשעייה של שון פייטון, שתכנס לתוקפה ביום שני הקרוב, לאחר שעירעורו של המאמן נדחה. כזכור, פייטון יעביר את כל השנה הקרובה מחוץ לקווים, זכר לחלקו בפרשת "צייד הראשים" שהעיבה על הקדושים בפגרה. כעת הודיעו בניו אורלינס, כי מי שיחליף את פייטון יהיה עוזר המאמן הבכיר שלו ג'ו ויט. הבעיה היא שויט עצמו מושעה לשישה משחקים, כך שמי שיפתח את העונה כמאמן הסיינטס יהיה בכלל מאמן קו ההתקפה ארון קרומר.

"חשוב שנשמור על הפילוסופיה של שון פייטון לאורך העונה, הוא היה הכוח מאחורי ההצלחה האדירה שלנו בשש השנים האחרונות והמנהיגות שלו תחסר לנו", אמר מיקי לומיס, הג'נרל מנג'ר. האנד ההגנתי מלקלום ג'נקינס הוסיף: "יש לנו הרבה ביטחון במאמנים, אבל אנחנו יודעים שהרבה מהאחריות תיפול גם עלינו השחקנים. כל פעם שראש האירגון שלך מפסיק את עבודתו, אתה צריך להקשיח את המנטליות שלך".

לפני כמה חודשים, טים טיבו מצא את הידיים של התופס שלו בדנבר דמריוס תומאס וזה רץ לטאצ'דאון של 80 יארד במהלך הראשון של ההארכה כדי להמם את פיטסבורג ולעלות לסיבוב השני בפלייאוף האחרון. אלא שמאז חלפו הרבה מים בנהר הקולורדו וטיבו פינה את מקומו במייל היי סיטי לטובת פייטון מאנינג והלך לחפש את מזלו בניו יורק, אצל הג'טס. תומאס, מסתבר, לא ממש מאוכזב מהעניין: "אני לא אגיד שאני עצוב, כי אנשים זוכרים רק את אותה מסירה, אבל צריך ללכת ולהסתכל על שאר המשחקים. לא קיבלתי כדורים וטיבו לא היה מצליח להשלים מהלכים לשחקנים פנויים. אבל אני לא רוצה להגיד משהו רע על טים, אני רק שמח שיש לנו את פייטון".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully