וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מגע של קסם

13.4.2012 / 9:56

מאז רכש מג'יק ג'ונסון את הקבוצה, הדודג'רס לוהטים וה-2:3 על הפאיירטס העלה אותם לראשות ה-NL. הטבלאות בפנים

הרבה מאוד צרות עברו על לוס אנג'לס דודג'רס בשנים האחרונות, בעיקר מגזרת הבעלים. הכל בסופו של דבר התנקז למגרש והדודג'רס לא היוו פקטור בליגה, אבל אולי כל זה עומד להשתנות. כזכור, לפני מספר שבועות, קבוצת רוכשים בראשות מג'יק ג'ונסון נטלה לידיה את הקבוצה מעיר המלאכים ונדמה שלפחות בינתיים זה רק עשה טוב לדודג'רס. הלילה (בין חמישי לשישי), הם השיגו ניצחון שלישי רצוף ועלו לראשות ה-NL עם מאזן 1:6, אחרי 2:3 על פיטסבורג, שהשלים סוויפ. כריס קאפונו עלה להופעת בכורה על הגבעה עבור הדודג'רס ורשם חמישה אינינגים ושליש, בהם זרק לשבעה סטרייקאאוטים והרשה שתי ריצות. חאבי גארה סופר כבר חמש שמירות מוצלחות העונה והמנצחים שמו את כל הריצות על הלוח כבר באינינג הראשון.

עוד ב-NL: אריזונה לא נותנת ללוס אנג'לס לברוח והיא כבר במאזן 1:5 אחרי ניצחון 1:3 על סן דייגו. איאן קנדי היה מצוין עם שישה אינינגים, תשע הכשות וריצה בודדת, ג'יי. ג'יי. פוץ עם שמירה רביעית וכריס יאנג עם הומראן שלישי העונה. פילדלפיה שבה למאזן חצוי עם 1:3 על מיאמי, ג'ו בלנטון לקח את הניצחון עם שבעה אינינגים סולידיים, מארק בהרלי עם הפסד שני העונה והמארלינס לא מצליחים להתרומם. עוד מגיש שרשם הפסד שני העונה הוא ג'יימי מוייר קשישא מקולורדו, שנכנע 4:2 לסן פרנסיסקו. מוייר, שניצחון יהפוך אותו למגיש המבוגר ביותר שמשיג ניצחון במייג'ורס, לא זכה לעזרה מההגנה שלו, שביצעה טעויות קריטיות ובנוסף הוא נפל מול מדיסון בומגארנר הנהדר, שלא הרשה חבטה עד לאינינג השישי וזכה בניצחון. שמירה מהוססת וראשונה העונה לבריאן ווילסון.

זאק גריינקי חטף על הראש משיקגו קאבס, שניצחה 0:8 את מילווקי. גריינקי נמשה אחרי שלושה ושני שליש בלבד, עם כל שמונה הריצות לחובתו, כשמנגד מאט גארזה השתולל עם שמונה ושני שליש, בהם שרף תשעה והרשה רק שלוש חבטות. וושינגטון ממשיכה את הפתיחה המצוינת והלילה נהנתה גם מהמזל, כשהגשה פרועה של אלפרדו סימון מסינסינטי באינינג העשירי איפשרה לריאן צימרמן להיכנס הביתה ולנצח 2:3. שבעה ושבעה עם שתי חבטות בלבד לג'יו גונזאלס.

ב-AL, דטרויט לקחה את הסדרה מול טמפה ביי עם ניצחון 2:7, בעיקר בזכות ברנאן בוש, שהכניס ארבע ריצות בשני סינגלים. גם מייקל יאנג הכניס ארבעה, כולל הומראן של שתי ריצות וטקסס ניצחה 3:5 את סיאטל. שבעה ושליש עם שמונה חישמולים לדרק הולנד המנצח. נסיים עם הצד השני של לוס אנג'לס, שם ממש לא מחייכים בינתיים לאחר שהאיינג'לס נכנעו 10:9 למינסוטה, במשחק בו הובילו 0:5 באינינג השני. אלברט פוחולס סיפק חבטה בודדת מחמישה ניסיונות, דנארד ספאן מהטווינס דווקא נתן ארבע משלו וג'ו מאוור הכניס שלושה, מה ששימח מאוד את אוהדי מינסוטה. ריץ' תומפסון חתום על ההתפרקות אחרי שחטף ארבע ריצות באינינג השמיני.

טבלאות וסטטיסטיקות

AL מזרח

טורונטו 2:4
טמפה ביי 2:4
בולטימור 3:3
ניו יורק יאנקיז 3:3
בוסטון 5:1

AL מרכז

דטרויט 1:5
שיקגו וויט סוקס 2:3
קנזס סיטי 3:3
מינסוטה 4:2
קליבלנד 4:1

AL מערב

טקסס 2:5
סיאטל 4:4
אוקלנד 4:3
לוס אנג'לס איינג'לס 4:2

NL מזרח

וושינגטון 2:5
ניו יורק מטס 2:4
פילדלפיה 3:3
אטלנטה 4:2
מיאמי 5:2

NL מרכז

סנט לואיס 2:5
מילווקי 3:4
יוסטון 3:3
סינסינטי 4:3
פיטסבורג 4:2
שיקגו קאבס 5:2

NL מערב

לוס אנג'לס דודג'רס 1:6
אריזונה 1:5
סן פרנסיסקו 4:2
קולורדו 4:2
סן דייגו 5:2

הומראנים

1) ג'וש ווילינגהאם (מינסוטה) 4
2) עשרה שחקנים עם 3 כל אחד
3) 25 שחקנים עם 2 כל אחד

אחוזי חבטה
1) אוון לונגוריה (טמפה ביי) 47.6
2) פול קונרקו (שיקגו וויט סוקס) 45.0
3) ריאן סוויני (בוסטון) 44.4
4) אוסטין ג'קסון (דטרויט) 43.5
5) קרלוס פניה (טמפה ביי) ודייויד פריז (סנט לואיס) 42.9

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully