וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לילד הזה פיללנו

12.4.2012 / 10:28

סטיבן שטרסבורג נתן הצגה, וושינגטון גברה 0:4 על המטס. לינסקאם חטף מקולורדו וקליבלנד תצרף את ג'וני דיימון

בוושינגטון בנו הרבה מאוד זמן על סטיבן שטרסבורג, מאז בחרו בו מקום הראשון בדראפט 2009. המגיש הראה לא מעט ניצוצות מאז שהגיע לבירה, אבל סבל מפציעה קשה, שחייבה אותו לעבור ניתוח טומי ג'ון, בגינו החמיץ תקופה ארוכה. כעת, שטרסבורג מתחיל לפרוע שטרות והערב (רביעי) הוא הוביל את הנאשיונלס לניצחון 0:4 על ניו יורק מטס, שמצידה ספגה הפסד שני רצוף. שטרסבורג הכיש תשעה בשישה אינינגים והרשה שתי חבטות בלבד, ההפסד הלך לאס של המטס יוהאן סנטנה, שנמשה אחרי חמישה אינינגים, בהם הרשה ריצה אחת בלבד והשיג שמונה סטרייקאאוטים. לצערו, הבולפן של המטס לא שלט בסטרייק זון ושתי ריצות של וושינגטון נכנסו מהולכות על בסיסים מלאים.

עוד ב-NL: פילדלפיה ניצלה את היעדרו של המנג'ר המושעה של מיאמי אוזי גיין וגברה 1:7 על המארלינס, רוי האלאדיי היה חד כהרגלו והרשה ריצה בודדת בשבעה אינינגים, ג'ו ג'ונסון כבר עם הפסד שני העונה. אס אחר, שממש לא עבר ערב מוצלח, הוא טים לינסקאם. ה"פריק" של סן פרנסיסקו חווה את הפתיחה הרעה והקצרה בקריירה שלו, כשנמשה כבר אחרי שני אינינגים ושליש, בהם הרשה שש ריצות. כל זה הוביל לניצחון ענק של קולורדו על הג'איינטס, 8:17, כשהרוקיז יורים 22 חבטות בלי אף הומראן. בומבה של שתי ריצות מצד כריס דנופריה נתנה 1:2 מפתיע לסן דייגו על אריזונה, הפסד ראשון העונה לדיאמונדבקס. אטלנטה מתחילה לחזור לעניינים וניצחה 3:6 ביוסטון והדודג'רס נראים מצוין וגברו 1:4 על פיטסבורג, בדרך למאזן 1:5. צ'אד בילינגסלי ניצח עם שישה אינינגים חזקים. ג'ואי ווטו חבט ארבע פעמים, וילסון ואלדז עוד שלוש וסינגל של כריס הייסי השלים מהפך גדול לסינסינטי, מ-3:0 לניצחון 3:5 על האלופה סנט לואיס. הומראן בן שתי ריצות של ג'ורג' קוטראס באינינג השביעי, נתן למילווקי 1:2 על שיקגו קאבס.

ב-AL, הרד סוקס ממשיכים להזכיר את פתיחת העונה שעברה וצנחו למאזן 5:1 אחרי הפסד נוסף לטורונטו, 3:1. ג'ון לסטר היה לא רע, עם שמונה ושישה, אבל הרשה שלוש ריצות וריקי רומרו, שנתן שמונה אינינגים ושליש עם חמישה סטרייקאאוטים וריצה בודדת, זכה בניצחון. טמפה ביי הרסה לדטרויט את המאזן המושלם עם 2:4, כשהיא מנצלת קריסה נדירה של ה-MVP ג'סטין ורלאנדר, שהרשה את כל ארבעת הריצות באינינג התשיעי. שיקגו וויט סוקס הלמה בקליבלנד 6:10, עם ארבע ריצות באינינג הראשון וחמש נוספות בשישי, בו חבט אי. ג'יי. פיירזינסקי להומראן בן שלוש ריצות. האינדיאנס צפויים להחתים את ג'וני דיימון הוותיק בן ה-38, ששיחק בעונה שעברה בטמפה ביי.

היאנקיז ובולטימור כבר במאזן זהה, אחרי סוויפ של הפסים, שניצחו הפעם 4:6. הומראנים לניק סווישר וקרטיס גרנדרסון. אוקלנד חגגה אחרי שבאינינג ה-12, ג'ונתן ברקסטון מקנזס סיטי החריב שמירה ופגע בג'וני גומז על בסיסים מלאים, מה שנתן לאייז 4:5 דרמטי. גם ג'ו ניית'ן החריב שמירה, פעם שנייה העונה והוא עלה לטקסס בהפסד 4:3 לסיאטל, ששמה שלוש ריצות באינינג התשיעי. מינסוטה השיגה ניצחון בכורה, 5:6 על האיינג'לס, אצלם אלברט פוחולס המשיך את הפתיחה החלשה והוא חובט בינתיים ל-22.2 אחוזים בלבד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully