וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר ואלי גוטמן ייפגשו בימים הקרובים

11.4.2012 / 10:05

המאמן יגיע לארץ בסוף השבוע ועשוי לסכם בקרוב. אפשרות: קלינגר יכהן בתפקיד לא רשמי בפראלימני עד תום העונה

המאמן הלאומי אלי גוטמן צפוי, על פי הערכות, להיפגש עם ניר קלינגר עד יום ראשון בנוגע למשרת עוזר מאמן הנבחרת. קלינגר, השוהה בקפריסין, אמור להגיע בסוף השבוע לישראל והשניים אמורים לקבוע פגישה לאחריה עשוי קלינגר לקבל את התפקיד.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בתחילת מרץ, קלינגר וגוטמן קבעו להיפגש בתחילת חודש אפריל, זאת במהלך שהותו של גוטמן בקפריסין שהגיע כדי לעקוב אחר יובל שפונגין. כרגע נראה כי במידה והמאמן אכן ייענה לתנאים הכספיים, הוא יקבל את התפקיד. קלינגר הכריז בשבוע שעבר שהוא עוזב את פראלימני לאור מחאה על התנהלות השופטים במשחקי הקבוצה. למרות זאת, ייתכן שהמאמן יחזור לקפריסין עד תחילת חודש מאי ויכהן בתפקיד לא פורמלי במועדון עד תום העונה.

הנבחרת תצא למחנה האימונים באוסטריה בסוף חודש מאי, שם תערוך מחנה מקוצר לקראת משחק הידידות מול נבחרת צ'כיה (שבת, 26 במאי) ולאחריו תמריא לליפצייג למשחק מול נבחרת גרמניה (חמישי, 31 במאי). אליניב ברדה שנפצע במדי גנק ייעדר כחודש מהמגרשים ויחזור לקראת סוף אפריל. בנבחרת מקווים שדקל קינן יצבור יותר דקות משחק בבריסטול סיטי, על מנת שיהיה ניתן להרחיב את סגל הבלמים הבכירים. בנבחרת מקווים שבירם כיאל יוכל לחזור לקראת תום העונה למגרשים, ויוכל ליטול חלק במשחקה של סלטיק בגביע. אם זה יקרה, כיאל יקבל זימון לסגל שיתפרסם כנראה ב-13 במאי.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully