וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כאן כדי להישאר

11.4.2012 / 8:54

דייויד פריז הוא כבר ממש לא תופעה חולפת והומראן שלו נתן לסנט לואיס 1:3 על סינסינטי. אריזונה ודטרויט עדיין מושלמות

כבר ראינו בעבר לא מעט מקרים בהם שחקן אלמוני זרח לפתע בפלייאוף ואפילו סיפק אליפות לקבוצתו. בדרך כלל, אותו שחקן היה חוזר לאלמוניותו מיד בסיום אוקטובר ונשכח לחלוטין כבר בתחילת העונה הבאה. ובכן, דייויד פריז ממש לא מתכוון לאפשר לזה לקרות לו. הכוכב הגדול של האליפות של סנט לואיס ממשיך להפציץ גם העונה והלילה (בין שלישי לרביעי), הומראן שלישי שלו העונה בשישה משחקים, עזר לקרדינלס לנצח 1:3 את סינסינטי והם כבר במאזן 1:5. קרלוס בלטראן סיפק הומראן שלישי העונה משלו וקייל לוהש שוב היה פנטסטי עבור סנט לואיס.

עוד ב-NL, הומראן בן שתי ריצות של כריס יאנג באינינג ה-11 סידר לאריזונה 2:4 בחוץ על סן דייגו והדיאמונדבקס במאזן מושלם ובמקום הראשון בחטיבה. וושינגטון החזירה את המטס למציאות והנחילה להם הפסד ראשון העונה, 6:2. מילווקי שמה חמש ריצות כבר באינינג הראשון על הראש של הקאבס בדרך לניצחון 4:7. צ'יפר ג'ונס, בעונת פרישה, הראה את חשיבותו לאטלנטה, כששב מפציעה ובמשחקו הראשון העונה חבט להומראן בן שתי ריצות, שנתן לברייבס ניצחון ראשון העונה, 4:6 על יוסטון והומראן של אנדרה אית'ייר סייע ללוס אנג'לס דודג'רס לעבור את פיטסבורג עם 1:2.

ב-AL, דטרויט ניצחה במפגש הבלתי מנוצחות את טמפה ביי 2:5. הטייגרס המעולים שמו שלוש ריצות על הלוח באינינג השמיני, כשפרינס פילדר שובר שוויון עם סינגל. היאנקיז והאוריולס חוזרות כל אחת למקומה הטבעי, אחרי שהפסים ניצחו בפעם השנייה בסדרה, 4:5 אחרי 12 אינינגים. רובינסון קאנו סיפק שלוש חבטות ליאנקיז, ראול איבנייז חבט לגראונד רול דאבל שנתן את הניצחון ומריאנו ריברה צבר שמירה ראשונה העונה. בוסטון לעומת זאת, ממש לא מצליחה להרים את עצמה ודניאל בארד נחבט קשות על ידי טורונטו, בדרך ל-3:7 של הבלו ג'ייז. המגיש, שמנסה לשמור על מקומו ברוטציה, חטף חמש ריצות בחמישה אינינגים והרד סוקס עם ניצחון בודד. מגיש אחר, שממש לא היו לו בעיות, הוא נפתלי פליז, שלא הרשה לסיאטל ריצה בשבעה אינינגים, בדרך ל-0:1 קטן לטקסס מסינגל של דייויד מרפי. המשחק בין קליבלנד לשיקגו וויט סוקס נדחה וזה בין קנזס סיטי לאוקלנד נעצר באינינג השמיני במצב של 0:3 לרויאלס.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully