וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "אם לא ניקח את הגביע זו תהיה אכזבה"

10.4.2012 / 22:51

קפטן מכבי חיפה חגג את העלייה לחצי גמר הגביע וכבר חושב קדימה. אלישע לוי: "כל הכבוד לשחקנים, אנחנו קרובים מאוד"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

בצל העונה החלשה במיוחד שעוברת עליה, השיגה הערב (שלישי) מכבי חיפה את הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה כשגברה על הפועל נצרת עילית מהלאומית 0:2. הירוקים שומרים על הסיכוי לסיים את העונה עם תואר, ועתה ינסו להמשיך במומנטום בליגה, שם הם נאבקים על המקום השני.

"עברנו שלב גבוה, בחצי הגמר יש ארבע קבוצות טובות", אמר מאמן הקבוצה, אלישע לוי על גודל המעמד. "עשינו כמה דברים מאוד יפים הערב בהתקפה. מצד שני משחק ההגנה לא היה יציב, והם הביכו אותנו. כל הכבוד לשחקנים, אנחנו קרובים מאוד וצריכים עכשיו להיערך למכבי נתניה כדי שיהיה לנו סיכוי להגיע לאירופה דרך הליגה. הכל צפוף שם בצמרת".

כוב אחד השערים והשחקן המצטיין עבור החיפאים היה יניב קטן שאמר בסיום: "בגביע המטרה היא לעבור שלב ועשינו את זה. שיחקנו מול קבוצה שאנחנו עדיפים עליה ועשינו את העבודה. אנחנו צריכים לראות איך נסיים את זה, אם לא ניקח את הגביע ומקום שני זו תהיה אכזבה. אני מקווה שנמשיך להשתפר".

מנגד, בנצרת עילית לא היו מאוכזבים מאוד, כיוון שידעו כי הסיכוי להפתיע את חיפה נמוך במיוחד. מאמן הקבוצה מהלאומית, דני גולן אמר: "אני מברך את מכבי חיפה על העלייה. דיברנו על זה המון השבוע, שזה לוקסוס גדול עבורנו לתפוס קבוצה כמו מכבי חיפה לא מוכנה. היה לנו קשה מאוד לחזור מולם, הבדלי הרמות ברורים. המטרה שלנו זו הליגה, ועשינו את המקסימום כל עוד היה לנו אוויר".

מכבי חיפה ניצחה את נצרת עילית ועלתה לחצי גמר הגביע

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully