וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים גבאי: "הפועל חיפה לא תיענש בהפחתת נקודות"

10.4.2012 / 18:50

מנהל האדומים דיבר בצאתו מבית הדין: "כקבוצה אין לנו חלק במה שקרה". אוהדי חיפה קיללו את עמוס לוזון וחסמו את רכבו

הדיון בעניינן של הפועל חיפה, מכבי פתח תקוה ושחקני הקבוצות עלי חטיב, גל אראל, סטפן דנקוביץ' ודני פרדה הסתיים לפני זמן קצר בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ההחלטה בעניין צפויה להתקבל רק מחר (רביעי), אך הצדדים המעורבים שיצאו מבית הדין כבר הגיבו לאירועים.

בסיום הדיון כ-20 אוהדי הפועל חיפה השתוללו מחוץ לבית הדין, קיללו את מכבי פתח תקוה ופנו אל עמוס לוזון בצורה מאיימת. בין היתר שרו "התאחדות של מושחתים", "תרדו ליגה". לוזון, מנגד, צעק לתקשורת: "תצלמו את זה, תצלמו". בנוסף, חסמו האוהדים את רכבו של לוזון. המאבטחים דאגו להרחיק אותו. עורכי הדין של הפועל חיפה ביקשו מהאוהדים לא לתקוף אף אחד.

הראשון לצאת מבית הדין ולהתייחס לדברים היה נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון, שאמר: "האמת שהדיון ברובו היה ענייני. ראינו בכל קטעי הוידאו שמי שאשם בכל המהומה הם בלי ספק שחקני הפועל חיפה. גם בדיון עצמו התנצלתי, אני חוזר ומתנצל שוב, אבל לדעתי מי שהתלהב פה קצת יותר מדי הוא דווקא התובע. הוא קצת חרג מפרופורציות בדרישה להוריד נקודות ואחר כך להרחיק שחקנים. אבן עזרא נתן את הדוגמה של הפועל תל אביב ושלא בצדק, זה לא דומה, אין לנו עונשים על תנאי או הרשעות קודמות כמוהם, ולכן לדעתי הוא קצת נחסף ואיבד פרופורציה.

"לדעתי הוא ניסה לרצות את התקשורת. אני מקווה ומאמין שהדיינים יקבלו את ההחלטה הנכונה. אין מקום להוריד לנו נקודות, במיוחד לא בשלב הזה של העונה. תקנונית, אין שום אפשרות לבית הדין להפחית לנו נקודות. אם היה מתנהל משפט רצח, לא היתה כמות התקשורת שנמצאת כאן היום. זה משהו לא נורמאלי. מחפשים אך ורק את הלוזונים. אם אותו תיק היה מתנהל נגד הפועל חיפה-הפועל עכו, לא הייתם פה. היה דיון שקט שנגמר אחרי ארבע דקות".

מנהל הפועל חיפה אפרים גבאי אמר: "אני סומך על בית הדין שישפוט לפי הצדק, ונחכה ונראה. אני לא רואה מצב כזה שהפועל חיפה תיענש בהורדת נקודות או רדיוס. להפועל חיפה כקבוצה אין שום חלק במה שקרה במגרש. מה שקרה בין השחקנים - השחקנים ייענשו, אבל הפועל חיפה כקבוצה היא לא חלק. צריך לעשות הפרדה בין מה שקרה עם השחקנים, ומה שקרה עם בעלי התפקידים".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully