וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עם קצת עזרה מחבריי

10.4.2012 / 11:24

יו דרוויש התקשה בבכורה, מחבטי הריינג'רס סידרו לו 5:11 על סיאטל. המטס כבר ב-0:4, אוזי גיין הספיק להסתבך במיאמי

איש המיליונים, המגיש היפני יו דרוויש, בוודאי ציפה לפתיחה מעט מוצלחת יותר מבחינה אישית לקריירת ה-MLB המסוקרת כל כך שלו. לצערו, כבר באינינג הראשון של משחק הבכורה שלו מול סיאטל, הלילה (בין שני לשלישי) הוא נחבט קשות ונקלע לפיגור 4:0. אלא שאחר כך הוא התייצב מעט, הרשה רק עוד ריצה אחת נוספת בחמישה אינינגים ושני שליש של עבודה ואיפשר למחבטי טקסס לעשות את העבודה בדרך ל-5:11, מה שסידר לדרוויש ניצחון ראשון בקריירה האמריקאית שלו. נלסון קרוז הכניס ארבעה רצים בשלוש חבטות, כולל הומראן של שלוש ריצות. הומראנים גם לג'וש המילטון, איאן קינסלר (שזכה הלילה להארכת חוזה בריינג'רס לחמש שנים) ומיטש מורלנד.

עוד ב-AL: היאנקיז ובוסטון ניצלו שתיהן מפתיחת 4:0 של העונה. בניו יורק, היה זה כמובן דרק ג'יטר שתפס פיקוד ובעזרת ארבע חבטות סידר 2:6 על בולטימור, לה היה זה הפסד ראשון העונה. הרד סוקס הסתבכו עוד יותר ונכנסו לאינינג התשיעי בטורונטו בפיגור 2:1, אבל שם הם רשמו שלוש ריצות בדרך לניצחון 2:4. אלפרדו אסבס הצליח לשמור הפעם. בכורה הייתה לא רק לדרוויש, אלא גם לסי. ג'יי. ווילסון, שעלה לגבעה לראשונה בתור איינג'ל וסידר ללוס אנג'לס 1:5 על מינסוטה, שטרם ניצחה. ווילסון חישמל חמישה בשבעה אינינגים והרשה רק שלוש חבטות. אלברט פוחולס שוב סיים ללא חבטה. אוקלנד ניצחה 0:1 את קנזס סיטי ושיקגו וויט סוקס עברה את קליבלנד עם 2:4.

ב-NL, פילדלפיה המשיכה את הפתיחה הרעה עם הפסד ביתי 6:2 למיאמי. עומאר אינפנטה חגג עם שני הומראנים למארלינס, הניצחון הלך לאניבל סאנצ'ז. אגב מיאמי, המנג'ר החדש אוזי גיין כבר הספיק להסתבך, כשגילה שהוא אוהב מאוד את פידל קסטרו וקומם עליו את כל הקובנים שנמלטו לארצות הברית ואת שאר חסידי הפוליטיקלי קורקט. גיין הספיק להתנצל, אבל כעת יש קולות הקוראים לפיטוריו, במיוחד בפלורידה, בה חיים קובנים גולים רבים.

סן פרנסיסקו סופסוף ניצחה, 0:7 את קולורדו, כשבארי זיטו זוהר ומשתק יריבה לראשונה מזה תשע שנים. פבלו "קונג פו פנדה" סנדובל חבט להומראן לג'איינטס. אראמיס רמירז חזר לריגלי פילד וסייע לקבוצתו החדשה מילווקי לנצח את הקבוצה שלו בתשע העונות החולפות שיקגו קאבס 5:7. שלושה הומראנים באינינג הראשון, מאת מאט הולידיי, דייויד פריז ויאדייר מולינה, סידרו לסנט לואיס 1:7 נוח על סינסינטי. אטלנטה נותרה בלי ניצחון אחרי שיוסטון גברה עליה 3:8 והסיפור הגדול בינתיים, ניו יורק מטס, שנעזרה בסינגל מנצח של דניאל מרפי בתחתית האינינג התשיעי כדי להשלים חזרה מפיגור 3:0 לניצחון 3:4 על וושינגטון ולעלות למאזן 0:4 לראשונה מאז 2007. המטס מובילים את המייג'ורס עד כה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully