וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל תל אביב: "מהמשחק הזה אין דרך חזרה"

שירזי דרבן את שחקניו לקראת רבע גמר הגביע (ג', 19:30, ערוץ 5), דמארי יפתח כחלוץ בודד. עטר מתלבט בין ראובן לפינאס

מכבי נתניה שהגיעה שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות לחצי גמר גביע המדינה תנסה להשיג מחר (שלישי, 19:30, ערוץ 5 ו-5HD) פעם נוספת את הכרטיס לארבע האחרונות, אבל מולה תתייצב הפועל תל אביב, עטורת הגביעים והזוכה בשנתיים האחרונות. נתניה ערכה היום את האימון המסכם, כשבקבוצה מאמינים שהם יכולים וצריכים לנצח את האדומים, מה גם שבמועדון עדיין זוכרים את כל אירועי משחק ה-3:7 בבלומפילד ורוצים לסגור איזשהו חשבון.

שחקני הקבוצה צפו היום במשחקיה של הפועל תל אביב, כשראובן עטר שם דגש על התקפת הפועל תל אביב ואמר לשחקנים: "הם השתפרו מאוד בשבועות האחרונים ומייצרים הרבה מצבים ושערים בכל משחק ונצטרך לעצור את זה לפני שאנחנו עושים את העבודה שלנו בהתקפה". לאחר הדברים, גם השחקנים דיברו בינם לבין עצמם, ואמרו: "כבר היינו בסיטואציות האלה השנה שלפני משחק הרגשנו שאם נמשיך לספוג שערים והיריבות יובילו כאן, אנחנו עשויים לא לחזור וזאת התחושה לקראת המשחק. אסור לנו לקבל שער בפתיחה, אנחנו צריכים להיות זהירים כי אין אפשרות לתקן. רק לאכול את הלב".

מבחינת ההרכב, לא צפויים שינויים כאשר כל שחקני ה-11 מהשבועות האחרונים כשירים וצפויים לפתוח על אף פציעות קלות, כאשר עטר עדיין מתלבט בין ליאור ראובן לטובארנו פינאס בעמדת המגן הימני וכן בנוגע לשיבוץ אפשרי של בן בנימין בקישור האחורי. בנתניה מצפים ללפחות 5,000 צופים, מהם כ-1,500 אדומים.

הרכב משוער, מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן (טובארנו פינאס), עידן לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס (בן בנימין), קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

דמארי יפתח כחלוץ בודד

הפועל תל אביב ערכה היום (שני) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. מחזיקת הגביע המכהנת, מגיעה למשחק כשהיא יודעת ששום דבר פרט לניצחון לא יתקבל, למרות היכולת המצוינת של היריבה בשבועות האחרונים.

אחרי שהפסיק אתמול את האימון עקב זלזול של ההרכב הראשון, ערך היום ניצן שירזי אסיפת קבוצה ובה ניסה להגביר את המתח לקראת המשחק. "מהמשחק הזה אין דרך חזרה", אמר המאמן. "הגביע מאוד חשוב למועדון ואני יותר ממבקש להגיע מחר מרוכזים, לשחק ולהיות ביחד על המגרש בכדי להשיג את הניצחון. יש לנו עוד הרבה על מה להילחם העונה, אם זה הגביע ואם זה על המקום השני, כי חשוב להשיג את הכרטיס לאירופה בעונה הבאה, ואנחנו חייבים להיות מפוקסים עד הסוף".

שירזי לא מתכנן שינויים בהרכב שפתח מול קרית שמונה בשבוע שעבר, מלבד החזרתו של אפולה אדל המורחק לשער הקבוצה במקומו של בוריס קליימן שהצטיין במשחקים האחרונים. המשמעות היא שהאדומים שוב יפתחו עם חמישה קשרים ועומר דמארי כחלוץ בודד. נעאל חוטבא ונוסא איגייבור שלא התאמנו השבוע בצורה סדירה אמורים להיות כשירים מחר ולעלות בהרכב.

טוטו תמוז שייעדר מחר ערך אתמול אימון ריצה, אך בצוות הרפואי מעריכים כי רק בעוד כשבועיים החלוץ יוכל לחזור לאימונים מלאים ורק לקראת תום העונה ישוב לקבל דקות משחק. כמו תמוז, גם מור ששון ייעדר מחר. הבלם ככל הנראה קרע היום באימון את גיד המפשעה, נבדק על ידי רופא הקבוצה ד"ר לוינקוף וההערכה היא כי הוא ייעדר שבוע וחצי עד שבועיים. ביום רביעי יעבור הבלם בדיקת MRI שאמורה לקבוע את חומרת פציעתו.

הרכב משוער: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן, מירקו אורמוש, נוסא איגייבור, עומר דמארי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully