וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "יש גבול לשקרים ולגועל שמשדרת הפועל חיפה"

9.4.2012 / 9:59

במכבי פתח תקוה רתחו על דחיית הערעור של דני פרדה. גורם בבית הדין: "הפחתת נקודות על תנאי? גם זה בא בחשבון”

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט הבוקר (שני) לדחות את העתירה שהגיש קשר מכבי פתח תקוה, דני פרדה, בנוגע לאי שיתופו במשחק הערב מול מ.ס אשדוד. לפיכך, אם פרדה יורשע מחר, ההרחקה תיגרע ממאזן סך ההרחקות. אם הוא לא יורחק ממשחק אחד לפחות (סיכוי אפסי) ההתאחדות תצטרך למצוא פתרון לעניין. את השחקן ייצגו בדיון עו"ד מורן מאירי ורז בן דור, ואת עמדת ההתאחדות היועץ המשפטי משה אביבי. בפתח תקוה טענו הבוקר כי לא ניתן להחיל את העונש על השחקן, מאחר שהוא "סותר בצורה בוטה את התקנון שההתאחדות היא זו שיצרה".

תזכורת: בעקבות האירועים האלימים במושבה ביקש התובע עו"ד שלום אבן עזרא למנוע מכל המעורבים ליטול חלק במשחקים רשמיים עד הדיון שייערך מחר. פרדה הוא השחקן היחיד שאמור לשחק הערב במסגרת רבע גמר גביע המדינה. עו"ד מאירי הגיש התנגדות לבקשת התובע ומאוחר יותר בית הדין דחה את הבקשה. הבקשה, כאמור, נדחתה גם היום.

"יש גבול לשקרים ולגועל נפש שמשדרת הפועל חיפה, עושים עלינו עליהם במשך עשרה ימים. אני חושש מאוד שמה שיקרה בסוף הוא שהדיינים ירצו לצאת פופוליסטים ולרצות אתכם. בחיפה כנראה שכחו שניצחנו בתוספת הזמן", תקף בסיום עמוס לוזון, שהוסיף: "אני יכול להתנחם בכך שההרחקה תיחשב לפרדה. לפי ההוכחות שהיו לנו, הוא לא היה צריך להיות מורחק מהמשחק הערב. בית הדין קיבל החלטה בהתאם לתקנון, אנחנו דורשים שיפעלו לפיו, גם מחר. אני בטוח שהצדק ייצא לאור בסופו של דבר".

במקביל, מעבר למשחק הערב, בפתח תקוה מתכוננים גם לדיון שייערך מחר בשעה 14:00 בבית הדין. במועדון מקווים שבית הדין לא יחמיר ויפסוק עונש קל בלבד, דוגמת משחק רדיוס אחד או יותר. "הפחתת נקודות על תנאי? גם זה בא בחשבון. אני יכול לומר לך שאף אחד כאן לא בא עם החלטה מהבית, אבל קודם נצטרך לשמוע את הצדדים, לגבש את הראיות ולקבל החלטה מושכלת", אמר אתמול גורם בבית הדין. בפתח תקוה הגיבו: "גם לשחק מחוץ לבית בשלב כזה של העונה זה עונש לא קל. גם ככה אנחנו עסוקים בבתי הדין גם בערב המשחק".

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully