וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניו יורק מעולם לא הייתה נקייה יותר

המטס השלימו סוויפ על אטלנטה עם 5:7, היאנקיז חטפו אחד כזה מטמפה ביי אחרי 3:0. ניצחון מטורף לדטרויט על בוסטון

תגידו שלום לקבוצה החמה של התפוח הגדול, והיא ממש לא מי שחשבתם. ניו יורק מטס, שרבים ניבאו לה עונה רעה, המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה, כשהשלימה הערב (ראשון) את הסוויפ שלה על אטלנטה עם ניצחון 5:7. ג'ונתון ניסה היה אדיר ולא הרשה חבטה בששת האינינגים הראשונים, עד שהתעייף והחזיר את הברייבס למשחק, אבל הבולפן עשה את העבודה ופרנק פרנסיסקו השיג שמירה שלישית העונה.

עוד ב-NL, סינסינטי ניצלה התפרקות של הית' בל וניצחה את מיאמי 5:6. הקלוזר החדש של המארלינס הרשה הומראן שני במשחק לג'יי ברוס ועוד חבטת ניצחון לסקוט רולן באינינג התשיעי, כשהנלי רמירז מסתבך עם הכדור בבסיס השלישי. גם פיטסבורג נהנתה מחבטת ניצחון, של אנדרו מק'קאצן, שסגרה קאמבק מרשים וניצחון 4:5 על פילדלפיה. שלוש חבטות של רפאל פורקל, קרלוס בלטראן ושיין רובינסון (הומראן של שלוש ריצות) סידרו לאלופה סנט לואיס 3:9 וניצחון בסדרה על היריבה הגדולה מילווקי. לאנס לין ניפנף שמונה בשישה אינינגים ושני שליש וניצח. ת'יאו אפשטיין השיג ניצחון בכורה בקאבס, 3:4 על וושינגטון ויוסטון ניצחה 2:3 את קולורדו. אריזונה המשיכה להחטיף לסן פרנסיסקו והפעם היא חזרה מפיגור 6:0 באינינג השלישי לניצחון 6:7, בדרך לסוויפ בסדרה, שכבר פותח ביניהן פער של שלושה משחקים בקרב על הבית. הדודג'רס רצו להשלים סוופי של ארבעה משחקים על סן דייגו, אבל הכמרים ניצחו 4:8 בזכות גראנד סלאם ראשון העונה, ממחבטו של צ'ייס הדלי באינינג השמיני.

ב-AL, לקבוצה מניו יורק דווקא ממש לא הלך טוב, כשהיאנקיז חטפו סוויפ מטמפה ביי, הפעם עם הפסד 3:0. פיל יוז היה בינוני והוחלף אחרי ארבעה אינינגים ושני שליש, כשקרלוס פניה שוב מעיף את הכדור מהפארק. הניצחון הלך לג'רמי הליקסון הפנטסטי, שהלך שמונה אינינגים ושני שליש והרשה רק שלוש חבטות. עוד קבוצה במאזן מושלם בבית המזרח היא בולטימור המפתיע, שנעזרה בהצגה של ג'ייסון האמל כדי לטאטא את מינסוטה עם 1:3. האמל לא הרשה חבטה במשך שבעת האינינגים הראשונים וג'יי. ג'יי. הארדי סיפק הומראן לאוריולס. אחרי שני משחקים ארוכים ביניהן, קליבלנד סגרה הפעם את הסיפור מול טורונטו בתשעה אינינגים, עם 3:4 בזכות שני הומראנים של התופס עם השם המסקרן קרלוס סנטנה. משחק טוב של אריק הוסמר סידר לקנזס סיטי עוד ניצחון על האיינג'לס, הפעם 3:7 ומאט הריסון מטקסס שיתק את מחבטי הוויט סוקס במשך שישה אינינגים מצוינים בדרך ל-0:5.

עם כל הכבוד, המשחק המטורף של הלילה היה בעיר המכוניות, שם דטרויט השלימה סוויפ על בוסטון בזכות 12:13 אחרי 11 אינינגים. הטייגרס הגיעו לקליי בוכהולץ מהר ועלו ל-0:4 כבר באינינג הראשון, אבל בוסטון חזרה ואינינג שלישי של חמש ריצות העלה אותה ל-5:7. הומראן של שתי ריצות ממחבטו של אדריאן גונזאלס קבע 7:9 לגרביים, אבל הם שוב חירבו את השמירה, הפעם באשמתו של אלפרדו אסבס, שהרשה הומראן של שלוש ריצות למיגל קבררה, שהשווה ל-10:10 באינינג התשיעי. באינינג ה-11 בוסטון כבר שמה שתי ריצות על הלוח, רק כדי לראות את היתרון הזה נמחק גם כן, בזכות חבטת הקרבה של דלמון יאנג ואז ווק אוף הומראן של שתי ריצות של אלכס אבילה, על הראש של מארק מלנקון, שגרם לעוד הפסד מגוחך ובקצב הזה לא יגיש יותר מדי זמן אצל בובי ולנטיין, שמצידו מחפש עדיין ניצחון ראשון בעיר השעועית. דווין בלו שוב נהנה מהניצחון, קבררה הכניס חמישה רצים ואוסטין ג'קסון בלט עם ארבע חבטות.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully