וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו חייבים להישאר חדים עד סוף העונה"

8.4.2012 / 22:44

מאמן מכבי תל אביב שמח מהניצחון על גלבוע/גליל, אך דורש ריכוז משחקניו. ליובין: "נלחמנו , אהבתי את הרוח והמחויבות"

מכבי תל אביב עמדה הערב (ראשון) בפני מבחן לא פשוט בכלל: לנסות לחזור לקרקע ומהר לאחר ההדחה הכואבת מאירופה על ידי פנאתינייקוס רק לפני שלושה ימים. הצהובים עשו את זה בצורה מרשימה עם 77:91 על סגנית האלופה גלבוע/גליל עליון בזכות רבע אחרון מצוין. יוגב אוחיון המשיך במומנטום המצוין שלו, כשקלע 18 נקודות, מסר 8 אסיסטים וקלט 7 ריבאונדים.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט אמר בסיום: "היה משחק לא קל. גליל שיחקה טוב מאוד במשך שלושה רבעים וחצי. אחרי הסדרה עם כל הדינמיקה שבה זה לא היה פשוט להרים את החבר'ה ולשחק נגד קבוצה טובה שרוצה לנצח. אני שמח שהשחקנים מצאו את הכוחות וניצחו. יוגב בשבילנו הוא שחקן מרכזי ואני חושב שכל הקרדיט שהוא מקבל מגיע לו. עם זה בא ים של אחריות. אני דורש הרבה ממנו כי הוא חשוב לנו. הוא הגיע למעמד בזכות ואני מצפה ממנו לאחריות, החלטות טובות והופעות מצוינות כמו היום".

על המשך העונה בליגה אמר בלאט: "יש לנו משחק לא קל נגד ראשון לציון משחק. אמנם עוד לפני הכניסה לסיבוב השלישי הבטחנו את המקום הראשון, אבל אנחנו צריכים להישאר חדים ולהתכונן היטב לפיינל פור של הליגה האדריאטית".

יוגב אוחיון: "אני שמח שאחרי ההפסד לפנאתינייקוס באנו, התייצבנו ועשינו את העבודה. לא היה קל אחרי ההפסד, אבל היינו אגרסיביים במחצית השנייה. גליל שיחקו כדורסל מצוין ומגיעות להם מ חמאת, אבל היינו חייבים לעלות מחדש על הרכבת ואנחנו מנסים להמשיך בתקופה הטובה".

מאמן המפסידה ליאור ליובין: "נלחמנו ושילמנו מחיר על חוסר ריכוז. אהבתי את הרוח והמחויבות, את התוצאה פחות. היה מאמץ, לפעמים אתה מקבל את המתנה אבל היו מהלכים שהיה חסר לנו את הדבר הנכון. הפסדנו משחקים קשים, אני לא הסתכלתי על רצפים כשהצלחנו וגם לא עכשיו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully