וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - מכבי הרצליה: מי תציל את העונה?

8.4.2012 / 18:40

שתי קבוצות ללא מטרות בליגה מפנטזות על סנסציה ברבע גמר הגביע (ב', 18:00, 5+ לייב). פסר המוצהב ולביא הפצוע ייעדרו

עירוני רמת השרון תארח מחר (שני, 18:00, שידור חי בספורט 5+לייב) את מכבי הרצליה למפגש רבע גמר גביע המדינה. בקבוצה ערכו היום את ההכנות האחרונות לקראת המשחק, אחרי שכבר בצאת החג שבו השחקנים לאימונים. במועדון מתייחסים למשחק ברצינות ורואים בו הזדמנות אדירה לשוב למעמד חצי הגמר לראשונה מאז 2010 ואפשרות ללכת עד הסוף.

הקשר אלן מסודי, שיפגוש את קבוצתו לשעבר, אמר בעניין: "יש לנו הזדמנות גדולה בגביע. שלושה משחקים ואפשר יהיה לסיים את העונה הזאת כהצלחה אדירה עם תואר ראשון בהיסטוריה למועדון הזה. קודם כל נעבור את המשחק מחר ואחר כך נתחיל אולי לחלום. גם הליגה עדיין בראש שלנו כשחסרות לנו עוד כמה נקודות כדי להבטיח את ההישארות".

מי שיחסר לקבוצה בגביע הוא המגן נאור פסר המוצהב אותו יחליפו אבי סופר או גיא ליפקה. לעומתו, הבלם סביטי ליפנייה ערך ביומיים האחרונים אימונים מלאים ויפתח לצידו של עשהאל בן שבת. יניב לביא עדיין פצוע ולא ייכלל בסגל ואילו גל ניר צפוי לשוב להרכב.

במועדון החליטו להביא כמה שיותר אוהדים למגרש וכרטיסים יימכרו מחר ב-10 שקלים בלבד בקופות איצטדיון גרונדמן. "אנחנו רק עכשיו חזרנו הביתה וחייבים להתחיל ולגדל דור חדש של אוהדים בליגת העל", אמרו במועדון.

הרכב משוער: גל ניר, אבי סופר (גיא ליפקה), סביטי ליפנייה, עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, גל בראל, משה אבוטבול, אלן מסודי, ברוך דגו, תומר סוויסה.

טלקר: "ננסה לנצח בזכות נחישות ולב"

לאחר שהדיחה בפנדלים את הפועל באר שבע בשלב שמינת גמר גביע המדינה תנסה הרצליה שוב להדיח קבוצה מליגת העל. הקבוצה, שאיבדה כמעט כל סיכוי לעלות לליגת העל, תנסה לסיים עונה מוצלחת ולהיות הסינדרלה של הגביע.

המאמן עופר טלקר אמר היום: "אנחנו מגיעים עם המון כבוד לרמת השרון. היא קבוצה עדיפה עלינו, אבל ננסה לנצח את המשחק הזה בעיקר בזכות נחישות, משמעת טקטית ולב גדול. בגדול אנחנו מאוד מרוצים מהעונה ואסור לשכוח את המטרות שלנו. עליית ליגה נראית כמעט בלתי אפשרית והמטרה כרגע היא המקום השני וכמובן לקבל בונוס ולעשות הפתעה בגביע, אנחנו מרגישים שזה אפשרי".

הרכב משוער: דן פוז'נסקי: רז דניאל, רגב וולק, בני חדד, רן מלכה, מיכאל קירטבה, אבי מלכה, תום מונד, אסף קריספיס, ידין זריס, שימי אלמלם.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully