וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים על הכוונת של רמת השרון

8.4.2012 / 11:51

לאחר שהקבוצה תבטיח הישארות, היא תחל לחפש מאמן לעונה הבאה, נעים השם החם. אבוטבול צפוי לעזוב, דגו טרם החליט

בעירוני רמת השרון עדיין לא מוכנים לסכם את העונה ומעדיפים להגיע לחוף המבטחים של 43 נקודות לפני שיתפנו לעונה הבאה. בעלי הקבוצה מאיר יצחקי אמר ערב החג: "אנחנו צריכים עוד 3 נקודות כדי להבטיח סופית את ההישארות, ואנחנו רוצים לעשות את זה כבר השבוע נגד הפועל פ"ת עם ניצחון, כדי שנוכל להתפנות לעונה הבאה".

בנוגע לעונה הבאה, יצחקי מקווה לסגור עם ראש העיר את כל נושא התקציב והתמיכה הכספית ורק לאחר מכן לפתוח בהכנות, אך מאחורי הקלעים במועדון כבר עובדים. השם החם שנמצא על הפרק למשרת המאמן הוא יובל נעים. נעים, שאימן בתחילת העונה את בית"ר ירושלים והתפטר לפני חודשיים, מוערך מאוד על ידי הבעלים ואנשי המועדון, ועשוי להתמנות למאמן הקבוצה לקראת העונה הבאה.

גם על הסגל כבר חושבים ברמת השרון המפתיעה. מרבית השחקנים אותם הקבוצה רוצה לעונה הבאה כבר חתומים, וביניהם בין השאר גל ניר, נאור פסר, עמיר נוסבאום, סביטי ליפנייה, יניב לביא, יוסי אופיר ובן מלכה. מנגד, תומר סוויסה צפוי לחזור הביתה לקרית שמונה או לעבור לקבוצה אחרת, משה אבוטבול צפוי לעזוב לאחת הקבוצות הגדולות, ברוך דגו עדיין לא נתן תשובה סופית להצעה שנתנו לו, ואילו במועדון לא סגורים בנוגע לאלן מסודי בשל התנהלותו במהלך העונה.

ברמת השרון אמרו בעקיצה: "אבוטבול, סוויסה ודגו עשו שנה יפה גם בזכות רמת השרון. מי שיישאר, ייהנה. מי שלא, נמצא במקומם אחרים שיעשו עבודה מצוינת, ונאחל בהצלחה למי שיילך קדימה, הצדה או אחורה".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully