וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן סאפ הכריז על פשיטת רגל

8.4.2012 / 11:39

"מחסל הקוורטרבקים" המפורסם פנה לבית המשפט בשל חוב של 6.7 מיליון דולר. טורי הולט חתם ליום בראמס ופרש מפוטבול

קשה להסביר איך שחקן שהרוויח בקריירה המקצוענית שלו מיליוני דולרים מגיע לפת לחם, אבל זה, מסתבר, מה שקרה לוורן סאפ, כוכב ההגנה של טמפה ביי הענקית מתחילת העשור. סאפ הגיש בקשה להגנה מפני נושים מאחר שיש לו חוב המוערך ב-6.7 מיליון דולר. בין הנכסים של סאפ: 240 זוגות של "נייקי אייר ג'ורדן", שעון בשווי 2,250 דולר ושטיח מעור אריה אמיתי ששוויו 1,200 דולר. על פי דיווחים, סאפ איבד את טבעות האליפות שלו מסופרבול 2002 ומאליפות המכללות, בה זכה עם מיאמי ב-1991.

סאפ הוא רק השחקן האחרון שמדווח על פשיטת רגל, אולם היו, כמובן, רבים לפניו, כשהטרי ביותר היה טרל אואנס. על פי רוב, שחקנים מבזבזים כספים בעיקר על השקעות מופרכות ונלחצים בשל תשלומי מזונות גבוהים למספר גבוה של ילדים. סאפ, אגב, מרוויח 116 אלף דולר לחודש גם לאחר הפרישה. הוא מפרשן בערוץ ה-NFL, כשכרגע לא ברור אם חוזהו, שעומד לפוג באוגוסט, יחודש.

עסקת ברנדון ג'ייקובס וסן פרנסיסקו נחתמה, והרץ האחורי ישחק בפורטי ניינרס בעונה הקרובה. טורי הולט, התופס הכוכב שהיה חלק מסנט לואיס ראמס הגדולה של סוף שנות ה-90 ותחילת המילניום, פרש לאחר שחתם ליום אחד בראמס. הולט הגיע ל-NFL ב-1999 וכבר בשנת הרוקי שלו זכה בסופרבול. הוא נכנס שבע פעמים לפרו-בול.

  • עוד באותו נושא:
  • וורן סאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully