וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כל ממזר, נסיך

פרינס פילדר מתחיל להרגיש בבית ושני הומראנים שלו נתנו לדטרויט 0:10 על בוסטון. עוד ניצחון לטמפה על היאנקיז

גישושי הפתיחה מתחילים להגיע אל קיצם, המגישים והחובטים מסירים מעצמם את שאריות החלודה וההתרגשות והעונה מתחילה לצבור תאוצה, כשהלילה (בין שבת לראשון) נערך עוד יום משחקים, היום המלא הראשון של העונה, בו התקיימו 15 משחקים ברחבי הליגה.

ב-AL, דטרויט שוב גברה על בוסטון, הפעם 0:10 חלק וכואב, כשפרינס פילדר זוכה לחבוט לצמד הומראני בכורה בעיר המכוניות. מיגל קבררה הוסיף שניים משלו והטייגרס פירקו את ג'וש בקט, שנטש אחרי ארבעה אינינגים ושני שליש עם שבע ריצות לחובתו. גם היאנקיז עם עוד הפסד מול טמפה ביי, הפעם 6:8. ארבע ריצות באינינג האחרון לא הספיקו לקאמבק של הפסים, כשמאט ג'ויס ולוק סקוט מכניסים שלוש ריצות כל אחד ועושים את העבודה לרייז. דייויד פרייס עם הניצחון אחרי שישה אינינגים ושליש, חמש חבטות, שתי ריצות לחובתו וחמישה סטרייקאאוטים. בולטימור נהנתה מארבע חבטות של רוני פאולינו והומראן נוסף של ניק מרקאקיס וניצחה שוב את מינסוטה בחוץ, הפעם 2:8.

קנזס סיטי גברה 3:6 על לוס אנג'לס איינג'לס, אצלם השיג אלברט פוחולס חבטה ראשונה העונה, שהייתה רחוקה מלהספיק. בטקסס, שם מנג'ר הוויט סוקס רובין ונטורה ונשיא הריינג'רס נולאן ריאן השלימו ביניהם ודיברו לראשונה מאז המכות שהלכו בעונת 1993, שיקגו יצאה הפעם עם ידה על העליונה אחרי 3:4, בזכות הומראן של אלכס ריוס באינינג התשיעי. הפסד ראשון לג'ו ניית'ן בריינג'רס. סיאטל, למרות משחק מהוסס של קינג פליקס הרננדז (שישה ושליש עם שש ריצות ושבעה ניפנופים), ניצחה בחוץ 7:8 את אוקלנד, אצלה חבט יואני סספדס להומראן שליש העונה.

קליבלנד וטורונטו, שלפני יומיים שיחקו לא פחות מ-16 אינינגים, נעצרו הפעם ב-12 בלבד. אובלדו חימנז היה מצוין לאורך שישה אינינגים, אבל התעייף והוחלף. באינינג התשיעי הומראן של קלי ג'ונסון קבע 2:3 לטורונטו, אבל בתחתית האינינג הומראן של אסדרובל קבררה השווה. ארבע ריצות של הבלו ג'ייז באינינג ה-12, קבעו 4:7 בסיום והם במאזן 0:2. קליבלנד במאזן הפוך.

ב-NL, הקבוצה הלוהטת של העיר ניו יורק היא בינתיים המטס, שניצחו משחק שני מול אטלנטה, 2:4. משחק טוב של אר. איי. דיקי שניצח ופחות טוב של ג'איר ג'ארג'נס המפסיד עזרו למטס, אבל הכוכבים הגדולים היו דייויד רייט עם שלוש חבטות והומראן ובעיקר לוקאס דודה, שהעיף את הכדור מהמגרש פעמיים. וושינגטון נעזרה באינינג שמיני של חמש ריצות כדי לנצח שוב את הקאבס, הפעם 4:7. אדם לה רוש כיכב עם ארבע חבטות והומראן של שתי ריצות, ג'יו גונזאלס עם בכורה חלשה בנאשיונלס.

שני הומראנים של קורי הארט והופעה מעולה של זאק גריינקי, ששיתק את סנט לואיס, סידרה למילווקי 0:6 על האלופה, שמפסידה לראשונה העונה. ארון היל מאריזונה העיף גם הוא פעמיים את הכדור מהפארק והדיאמונדבקס ניצחו את סן פרנסיסקו בדיוק באותה תוצאה כמו במשחק הראשון בסדרה, 4:5. ג'יימי מוייר בן ה-49 הפסיד בבכורה בקולורדו, 7:3 ליוסטון. הוא סגר חמישה אינינגים, בהם הרשה חמש חבטות ושלוש ריצות.

קבוצתו הקודמת של מוייר, פילדלפיה, הפסידה אף היא, 1:2 לפיטסבורג, שנהנתה מסינגל מנצח של אלכס פרסלי באינינג העשירי. פתיחת עונה לא רעה לקליף לי בפיליז. מיאמי נהנתה משלושה הומראנים והשיגה ניצחון בכורה, 3:8 על סינסינטי. סינגל של די גורדון באינינג ה-11 סידר 5:6 ללוס אנג'לס דודג'רס על סן דייגו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully