וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פניית פרסה

7.4.2012 / 2:08

קרלוס פניה חבט לגראנד סלאם ולאחר מכן לסינגל ניצחון ב-6:7 הדרמטי של טמפה ביי על היאנקיז. עוד ניצחון לסנט לואיס

ימיו היפים ביותר של קרלוס פניה ב-MLB היו בטמפה ביי, וכבר במשחק הפתיחה של העונה הוא הראה מדוע. פניה, שחזר השנה לרייז לאחר עונה בשיקגו קאבס, חבט לגראנד סלאם ולאחר מכן לסינגל ניצחון, קבוצתו גברה על ניו יורק יאנקיז 6:7 במשחק דרמטי.

סי.סי. סבאת'יה, המגיש של היאנקיז, לא מת על חודש אפריל. לסבאת'יה לוקח בדרך כלל זמן להתחמם ובמאי הוא חוזר להיות אס, ועד אז הוא חוטף קצת בראש. כך היה גם הפעם, כשטמפה ביי עלתה על חשבונו ליתרון 0:4 מגראנד סלאם של פניה, אבל סבאת'יה התייצב. ג'יימס שילדס הרשה שתי ריצות באינינג השני ועוד ארבע בשלישי, שלוש ממחבטו של הרכש החדש ראול איבנייז. אוואן לונגוריה חבט להומר מצמק, אולם סבאת'יה גמא שישה אינינגים והשאיר את היאנקיז ביתרון 5:6.באינינג התשיעי עלה מריאנו ריברה להגיש. גמור? ממש לא. ריברה הרשה טריפל לבן זובריסט שהכניס את דזמונד ג'נינגס הביתה, ולאחר מכן חבט פניה לסינגל שהכניס את זובריסט - 6:7 לרייז בסיום. פרננדו רודני זכה בניצחון, ריברה רשם את ההפסד.

עוד ב-AL: אלברט פוחולס ערך הופעת בכורה בלוס אנג'לס איינג'לס וסיים עם הולכה וסטרייקאאוט מול קנזס סיטי, אבל המלאכים ניצחו 0:5 בזכות הופעה מזהירה של ג'רד וויבר הענק, שסילק עשרה חובטים בסטרייקאאוט בשמונה אינינגים. הוא הרשה ארבע חבטות בלבד. סיאטל ואוקלנד המשיכו את סדרת יפן, המארינרס ניצחו 3:7

קולבי לואיס הגיש שישה אינינגים מצוינים, במהלכם סילק תשעה חובטים בסטרייקאאוט, טקסס גברה על שיקגו וייט סוקס 2:3 כשג'ו ניית'ן רושם שמירה ראשונה בקבוצה. מינסוטה, קבוצתו הקודמת של ניית'ן, הפסידה בבולטימור 4:2. ג'ייק ארייטה רשם שבעה אינינגים עם ארבעה סטרייקאאוטים, ניק מרקאקיס תרם את חלקו לניצחון עם הומר ושלוש הכנסות רצים.

ב-NL, סנט לואיס קצרה ניצחון שני, 5:11 גדול במילווקי על הברוורס. יובאני גאייארדו, האס של מילווקי, נחבט קשות באינינג השלישי משלושה הומרים - של לאנס ברקמן, קרלוס בלטראן והכוכב העולה של הקרדינלס דיוויד פריז - בדרך להפסד הצורב. הוא צלח רק שלושה אינינגים ושני שליש, כשבצד השני רושם חיימה גארסיה ניצחון עם שישה אינינגים סולידיים.

כמו סבאת'יה, גם טים לינסקאם לא מאוהב בפתיחת העונה. לינסקאם וסן פרנסיסקו נכנעו 5:4 לאריזונה, שנהנתה מהומראנס של כריס יאנג ופול גולדשמיט. שישה אינינגים ושני שליש לאיאן קנדי בניצחון. קולורדו ניצחה ביוסטון 3:5 ולוס אנג'לס דודג'רס הסתייעה בהופעה עצבנית של צ'אד בילינגסלי, שסילק בסטרייקאאוט 11 חובטים של סן דייגו בשמונה אינינגים ושליש של עבודה בדרך ל-0:6 על הפאדרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully