וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תבואו כל יום

יום הפתיחה: רוי האלאדיי היה מצוין והוביל את הפיליז ל-0:1 על פיטסבורג. ורלאנדר להט, 2:3 דרמטי לדטרויט על בוסטון

עונת הבייסבול ממשיכה לצבור תאוצה. אחרי סדרת טוקיו, שנערכה בשבוע שעבר ומשחק פתיחת העונה הרשמי, בו ניצחה סנט לואיס את מיאמי, הערב (ראשון) נכנסו חלק נרחב מקבוצות הליגה לפעולה וכיאה ליום הפתיחה, היה זה זמנם של האסים של הקבוצות השונות לשלוט בנעשה ולהוכיח את כוחם.

בדטרויט, זכינו לדו קרב אימתני בין ה-MVP המכהן ג'סטין ורלאנדר לג'ון לסטר מהרד סוקס. ורלאנדר הלך שמונה אינינגים, בהם הרשה רק שתי חבטות ושרף שבעה, כשגם לסטר היה מצוין עם שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים. הטייגרס הובילו 0:2, טריפל של ריאן סוויני השווה באינינג התשיעי, אבל בתחתית האינינג מארק מלנקון הסתבך ואלפרדו אסבס הרשה סינגל מנצח לאוסטין ג'קסון, שקבע 2:3 לדטרויט. ההפסד הלך למלנקון, חוזה ולורדה, שלא שבר שמירה בכל העונה שעברה, עשה זאת כבר במשחק הראשון העונה, אבל גם זכה בניצחון. 1 מ-3 ו-RBI לפרינס פילדר בבכורה בדטרויט.

בקליבלנד, ג'סטין מאסטרסון היה חייתי והוביל את האינדיאנס ליתרון 1:4 על טורונטו, אבל כריס פרז הגרוע הרשה שלוש ריצות לבלו ג'ייז, והומראן בן שלוש ריצות נוספות של ג'יי פי ארנסיביה באינינג ה-16 נתן לקנדים ניצחון 4:7.

גם ב-NL האסים להטו. רוי האלאדיי סגר שמונה אינינגים, בהם הרשה שתי חבטות וניפנף חמישה, בדרך ל-0:1 בדרבי של פנסילבניה על פיטסבורג. אריק בדארד היה טוב למרות ההפסד והרשה ארבע חבטות בשבעה אינינגים. שמירת בכורה לג'ונתן פפלבון בעיר האחווה, כשקרלוס רואיז הכניס את טיי וויגינטון בחבטת הקרבה לריצה המנצחת באינינג השביעי.

יוהאן סנטנה חזר משנת פציעה ורשם חמישה אינינגים ב-0:1 של המטס על אטלנטה. סנטנה טיגן חמישה והרשה שתי חבטות בלבד, את הניצחון רשם רמון רמירז, ההפסד הלך לטומי הנסון, שהיה טוב בעצמו עם חמישה אינינגים סולידים. סינגל של דייויד רייט הכניס את אנדרס טורס לריצת הניצחון באינינג השישי.

וושינגטון עשתה מהפך ועם ריצות באינינג השמיני והתשיעי ניצחה 1:2 את שיקגו קאבס החדשה. סטיבן שטרסבורג הפציץ עם שבעה אינינגים וחמישה טיגונים, ריאן דמפסטר תרם את חלקו עם שבעה אינינגים ושני שליש ועשרה סטרייקאאוטים. קרי ווד שבר שמירה בשיקגו, הניצחון הלך לטיילר קליפרד. מיאמי שוב הפסידה, הפעם 4:0 בסינסינטי. ג'יי ברוס הכניס שתי ריצות כולל הומראן, ג'וני קואטו ניצח עם שבעה וארבעה, מארק בהרלי היה לא רע בבכורה במיאמי עם שישה וחמישה, אבל רשם את ההפסד. לוס אנג'לס דודג'רס גברה על סן דייגו 3:5. מג'יק ג'ונסון צפה עם פרנק מקורט במשחק, בו ירה מאט קמפ להומר ראשון העונה. קלייטון קרשאו, האס של הדודג'רס, צלח רק שלושה אינינגים.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully