וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מאנינג יערוך בכורה בדנבר מול שיקגו

5.4.2012 / 18:05

פורסם לוח משחקי קדם העונה. עוד במוקד: הג'איינטס מול הג'טס והפטריוטס ומשחק היכל התהילה בין הסיינטס לקרדינלס

לאחר שבשנה שעברה חגיגת פתיחת העונה נפגמה מעט, בשל השביתה שנפלה על הליגה, העונה הקרובה ב-NFL אמורה להיפתח ללא תקלות ועם 65 משחקי קדם עונה, אותם פירסמה הנהלת הליגה. כזכור, לאחרונה הודיעה הליגה כי המשחק שיפתח את העונה הסדירה יארח בניו יורק, שם יארחו הג'איינטס האלופים את דאלאס קאובויס ביום רביעי, ה-5 לספטמבר.

כעת, הוחלט כי משחק היכל התהילה, שהיה המשחק הראשון שבוטל בעונה שעברה עקב הלוקאאוט, ייערך העונה חודש אחד בדיוק לפני פתיחת העונה וארבעה חודשים בדיוק מהיום, ב-5 לאוגוסט ובו תפגוש ניו אורלינס, שנמצאת בכותרות בפגרה בשל פרשת "צייד הראשים" והעונשים הכבדים שספגה הקבוצה ואריזונה, שהייתה אחת הרודפות הבכירות אחר פייטון מאנינג.

פייטון עצמו צפוי לערוך בכורה בקבוצתו החדשה דנבר, מתישהו בשבוע הראשון של קדם העונה, בין ה-9 ל-13 לאוגוסט (התאריכים לרוב המשחקים טרם נקבעו סופית), כשהברונקוס יפגשו את שיקגו. בהמשך הוא ישחק מול אריזונה ומול קבוצה נוספת שכמעט זכתה בשירותיו, סן פרנסיסקו.

לג'איינטס מצפים מספר משחקים מעניינים ובכללם דרבי בשבוע השני מול הג'טס וטים טיבו, כמו גם שיחזור הסופרבול האחרון ומשחק מול ניו אינגלנד בשבוע האחרון של קדם העונה. הפטריוטס ישחקו גם מול ניו אורלינס בשבוע 2. משחק נוסף שעשוי להיות מעניין יתקיים בשבוע השלישי בין שתי הקבוצות שמחזיקות בבחירות הראשונות בדראפט הקרוב, אינדיאנפוליס ו-וושינגטון, שצפויות לבחור את אנדרו לאק ורוברט גריפין השלישי בהתאמה. הליגה הודיעה גם שכל 12 הקבוצות שהעפילו לפלייאוף האחרון יזכו להיות משודרות מחוף אל חוף בקדם העונה.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully