וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: מאיר שמיר העביר 600 אלף שקלים

5.4.2012 / 17:34

המפרקים נפגשו עם איש העסקים שעשוי לתמוך בקבוצה בעונה הבאה, ויישבו המחלוקת. אימון: הקבוצה גברה 1:4 על רעננה

מפרקי הפועל פתח תקוה, עו"ד ליאור דגן ועמית פינס, נפגשו עם איש העסקים מאיר שמיר, זאת בנוגע ליתרת למחלוקת סביב נושא התמיכה בקבוצה. בתום הפגישה העביר שמיר 600 אלף שקלים, מה שיעזור לקבוצה גם לקראת העונה הבאה. על פי הסיכום, שמיר יעביר בקרוב עוד 150 אלף שקלים.

כזכור, לאחרונה שלחו המפרקים לשמיר מכתב בו דרשו לברר מדוע לא העביר למועדון 750 אלף שקלים תמורת הפרסום על חולצות השחקנים. מקורב לעסקה טען כי קיים סכסוך כספי בין שמיר למועדון, לאחר שהעביר 250 אלף שקלים בלבד מתוך מיליון שקלים אותם התחייב להעביר בתחילת העונה, אך בסביבתו של איש העסקים הכחישו וטענו כי לא קיים סכסוך כזה וכי מדובר באי הבנה על רקע מועד העברת הכספים. בסופו של דבר העביר שמיר את יתרת הסכום, ובמועדון אמרו הבוקר: "הייתה פגישה טובה עם שמיר, אנחנו מאוד מעריכים ומודים לו על העזרה והתמיכה בקבוצה".

בתוך כך, הקבוצה גברה היום במשחק אימון 1:4 על הפועל רעננה. אוראל אדרי, אורי כהן, דור סעדון ודור אזולאי כבשו את השערים לזכות הקבוצה. המאמן גילי לנדאו, שאמור לחתום בקרוב רשמית בקריית שמונה, המשיך להבהיר לשחקנים: "נילחם עד הסוף. גם אם נרד, נעשה זאת בכבוד. נמשיך להתאמן ברצינות עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully